Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Doe je dat via een bepaald dekstation of hoe gaat zoiets in zijn werk, is ook behoorlijk duur denk ik of valt dat mee?
janderegelaa schreef:Merrie via de centrale huren is 1750 euro dus een prijs aanhouden van rond de 3000 euro is wel realistisch voor 1 cyclus (die slaagt).
Met de meeste hengstenhouders kun je wel afspraken maken over de betaling van het sperma. Meestal alleen een rekening als ze door de 42 dagen dracht heen zijn.
janderegelaa schreef:Merrie via de centrale huren is 1750 euro dus een prijs aanhouden van rond de 3000 euro is wel realistisch voor 1 cyclus (die slaagt).
Met de meeste hengstenhouders kun je wel afspraken maken over de betaling van het sperma. Meestal alleen een rekening als ze door de 42 dagen dracht heen zijn.
Rambobo schreef:janderegelaa schreef:Merrie via de centrale huren is 1750 euro dus een prijs aanhouden van rond de 3000 euro is wel realistisch voor 1 cyclus (die slaagt).
1750? via animal embry center is het 1250 exc stalling (je moet merrie mee naar huis nemen)
en 850 retour als je de merrie weer terugverkoopt aan t center.
Umeo schreef:Hoe is jullie ervaring als je zelf een merrie aanbrengt? Lijkt mij nog niet zo gemakkelijk om de cyclus enz... gelijk te krijgen of ben ik mis?
Rambobo schreef:Umeo schreef:Hoe is jullie ervaring als je zelf een merrie aanbrengt? Lijkt mij nog niet zo gemakkelijk om de cyclus enz... gelijk te krijgen of ben ik mis?
ik heb zelf een draagmerrie
schijnt in de praktijk niet zo moeilijk te zijn als wordt gedacht
laat ik dan maar hopen dat dat in mijn situatie ook geldt