Ik was er zelf niet bij. Ik lag heerlijk te slapen en omdat ik 34 km verder woon zou ik zowiezo niet op tijd bij de geboorte aanwezig kunnen zijn. Toen ik vanochtend rond half 7 wakker werd en ik zag dat ik een whatsapp had, kon dat haast maar van 1 iemand zijn. En jawel sidoni had een hengstveulen op de wereld gezet. Na mijn werk gelijk naar mijn bijrijd paardjes + sidoni en haar kleine ventje toe gereden om deze kleine vent in het echt te bewonderen

Veulen heeft nog geen naam. De eigenaresse (lukka63) wilde eerst met de naam in de sidoni(a) sfeer blijven, maar zoeken het nu toch in een andere richting.
Zelf zijn we nu toch ook wel benieuwd wat voor kleur hij nu precies gaat krijgen. Zijn vader LDI's Im Dun In Silver is namelijk een Silver Dapple hengst thttp://i7.photobucket.com/albums/y281/ ... 9f261d.jpg
Net een paar seconden oud:

11 uurtjes later toen ik hem in het echt kon bewonderen. Hij had daarvoor al wat rond "gerend", dus hij was bezig met zijn siësta.

De eigenaresse (lukka63) en op de achtergrond de ijslandse dames, die ook regelmatig over het schot naar de kleine vent komen kijken.

Sidoni die even laat merken dat het haar ventje is en je maar beter kunt zorgen dat je een beetje uit de buurt blijft

Het ventje is eindelijk klaar met zijn siësta.

De melkbar weet hij goed te vinden.

Hij houd me goed in de gaten tijdens het drinken

En van al dat drinken krijg je slaap