Zijn er bokkers die 7 Juni naar Norg gaan voor de vrijspringwedstrijd?
Ik ben 3 mei met mijn pony naar Brummen geweest en 7 Juni kom ik ook naar Norg

Info
3e editie Vrijspringen regio Noord op 7 juni 2014!
Noteer alvast in uw agenda: 7 juni 2014! Voor de derde keer organiseert de Regio Noord op deze dag een wedstrijd vrijspringen voor New Forest ponies.
De wedstrijd wordt georganiseerd voor merries & ruinen vanaf 3 jaar, grote & kleine maat. Eenieder die een geregistreerde New Forest pony heeft mag aan deze competitie meedoen. Nieuw dit jaar is de verkiezing van 2 kampioenen: de beste 3-jarige springpony en beste 4-jaar en oudere springpony!
Net als vorig jaar zal de wedstrijd plaatsvinden in Manege Norg, Kerkpad 4 te Norg. De ponies worden gejureerd door een deskundige jury die veel ervaring hebben met het beoordelen van het vrijspringen. De kosten voor het vrijspringen bedragen €7,50.
Voor de 2 winnaars zijn mooie zweetdekens beschikbaar gesteld door de Regio Noord & ook voor de overige prijswinnaars zijn er mooie prijzen te verdienen!
Op deze dag is tevens de mogelijkheid om uw pony in het stamboek op te laten nemen.
Lijkt het u leuk om met uw pony hieraan mee te doen en/of uw pony in het stamboek op te laten nemen? U kunt zich vanaf nu opgeven door middel van het insturen van het stamboekpapier van uw pony. U kunt dit mailen naar aliecevandijk@ hotmail.com of via de post naar: Aliece Hofsteenge, Hoofdweg 7, 9333 PA Langelo. U kunt zich opgeven tot en met 21 mei aanstaande. Graag duidelijk aangeven of u de pony opgeeft voor stamboekopname of het vrijspringen of voor beide.
Heeft u nog vragen en wilt u meer informatie? Dan kunt u bellen met Aliece Hofsteenge op tel. nr. 06-49893773.
We zien u graag op zaterdag 7 juni in Norg!
Tenzij je de pony ook wilt laten opnemen in het stamboek.
Met wat voor'n pony?