Wedstrijd vrijspringen regio Noord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Wedstrijd vrijspringen regio Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 18:37

Hoihoi,

Zijn er bokkers die 7 Juni naar Norg gaan voor de vrijspringwedstrijd?

Ik ben 3 mei met mijn pony naar Brummen geweest en 7 Juni kom ik ook naar Norg :Y)

Info
3e editie Vrijspringen regio Noord op 7 juni 2014!

Noteer alvast in uw agenda: 7 juni 2014! Voor de derde keer organiseert de Regio Noord op deze dag een wedstrijd vrijspringen voor New Forest ponies.

De wedstrijd wordt georganiseerd voor merries & ruinen vanaf 3 jaar, grote & kleine maat. Eenieder die een geregistreerde New Forest pony heeft mag aan deze competitie meedoen. Nieuw dit jaar is de verkiezing van 2 kampioenen: de beste 3-jarige springpony en beste 4-jaar en oudere springpony!

Net als vorig jaar zal de wedstrijd plaatsvinden in Manege Norg, Kerkpad 4 te Norg. De ponies worden gejureerd door een deskundige jury die veel ervaring hebben met het beoordelen van het vrijspringen. De kosten voor het vrijspringen bedragen €7,50.
Voor de 2 winnaars zijn mooie zweetdekens beschikbaar gesteld door de Regio Noord & ook voor de overige prijswinnaars zijn er mooie prijzen te verdienen!

Op deze dag is tevens de mogelijkheid om uw pony in het stamboek op te laten nemen.

Lijkt het u leuk om met uw pony hieraan mee te doen en/of uw pony in het stamboek op te laten nemen? U kunt zich vanaf nu opgeven door middel van het insturen van het stamboekpapier van uw pony. U kunt dit mailen naar aliecevandijk@ hotmail.com of via de post naar: Aliece Hofsteenge, Hoofdweg 7, 9333 PA Langelo. U kunt zich opgeven tot en met 21 mei aanstaande. Graag duidelijk aangeven of u de pony opgeeft voor stamboekopname of het vrijspringen of voor beide.

Heeft u nog vragen en wilt u meer informatie? Dan kunt u bellen met Aliece Hofsteenge op tel. nr. 06-49893773.

We zien u graag op zaterdag 7 juni in Norg!
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 07-05-14 18:45, in het totaal 2 keer bewerkt

mistid

Re: Wedstrijd vrijspringen regio Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:39

Is dit alleen voor leden van het New Forest of maakt het niet uit, zolang de pony die mee doet maar een Forester is?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 18:44

Nee hoor, je hoeft geen lid te zijn van het stamboek :) Tenzij je de pony ook wilt laten opnemen in het stamboek.

Alle new forester die een papier hebben (Veulenboek etc) mogen meedoen :)

Ik zal even extra info in de OP zetten.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:45

Dan is het misschien een mooie manier om mijn Forester weer een beetje in de picture te krijgen voor de verkoop. Is vlakbij huis dus zal het even in de groep gooien :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 18:52

In Brummen kon je ook doorgeven of een pony te koop was, dan kwam dat in het boekje te staan en werd het ook genoemd als de pony moest springen :)

eline1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:55

Jammer dat het zo ver weg is!
Ik heb ook een forester die best leuk kan springen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 19:36

Alkmaar - Norg is inderdaad wel heel ver :P

Voor mij is het 100 km rijden, valt erg mee dus. Maargoed woon redelijk in het midden van Nederland, dus kan mooi naar verschillende regio's :Y)

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:45

Wij zijn erbij...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-14 02:41

Leuk! :D Met wat voor'n pony?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 01:34

Nog bokkers die gaan? :)

Mijn pony is getrapt en heeft nou een dik been... Weet dus niet of Norg voor ons door gaat -O-