(Heb de zoekfunctie gebruikt, maar volgens mij was er nog geen topic over)Wup (afbeelding van Enterbrook)

Dit is mijn merrie Carrera. Een 5 jarige afstamming van Wup.

Onder zadel

Nederlands kampioen NRPS (E) 2012
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Heb de zoekfunctie gebruikt, maar volgens mij was er nog geen topic over)

, terwijl Wups zo leuk zijn! Met Carrera sta ik nu bovenaan in de ranking voor de Nrps Subli Cup L1, maar helaas moet ik me weer uitschrijven want we zijn op vakantie met de finale. En nog 3 puntjes en we zijn alweer L2!
(foto's zie profiel)
. Veel Wups hebben aardig wat weg van elkaar, toen ik opzoek was kwam ik er bij 3 uit en zijn uiteindelijk bij Carrera gaan kijken
. Heb uit haar een Everdale nakomeling en wil graag nog een x met Don Cremello du Bois fokken (ponygericht dus).
.
. Vanaf dan ga ik mijn Everdale nakomeling ook rustig klaar maken voor het beleren. Ik werk alle weekenden dus ben afhankelijk van doordeweekse wedstrijden. Zo kan ik er ook een stuk minder rijden en selecties kunnen dus niet.
) niet haha.
. Ze doet het echt super. Gaan volgende maand (ga eerst op vakantie) L2 starten.

Hartstikke leuk natuurlijk maar ga niet direct erna mijn L2 debuut plannen (achterwaarts gaat maar nog niet perfect en galop is zo nu en dan nog wat vlot haha, wil wel alles voor elkaar hebben zodat de L2 net zo soepel gaat).
. Vind het leuk om bovenin mee te rijden.