Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Chelsey88 schreef:Fijn te horen! Ik ben er allemaal niet zo bekend mee, en op internet staat allemaal een cycles van 28 dagen. Nu begrijp ik ook wel dat dat gemiddeld is en er altijd uitzonderingen zijn.. Maar 14 dagen klonk daarom heel kort.
Bedankt!
Suzanne F. schreef:Chelsey88 schreef:Fijn te horen! Ik ben er allemaal niet zo bekend mee, en op internet staat allemaal een cycles van 28 dagen. Nu begrijp ik ook wel dat dat gemiddeld is en er altijd uitzonderingen zijn.. Maar 14 dagen klonk daarom heel kort.
Bedankt!
De cyclus begint niet op de dag van de KI he? Dus het is altijd langer dan de 14 dagen natuurlijk. Zal rond de 21 gelegen hebben.
Chelsey88 schreef:Ooooh voor jou ook spannend! Heb lang getwijfeld tussen natuurlijk en ki.
Tot ik deze hengst (Ferdeaux) zag, toen was ik meteen verliefd! Mijn merrie is een Gribaldi x Murano. En jij?
Is het je eerste veulen?
ps wat een mooie foto's heb je!
Anoeska27 schreef:Chelsey88 schreef:Helaas was ze niet drachtig, maar zat er wel een groot ie van ruim 4,5 cm. Ze is dus weer ingespoten en krijgt vandaag weer ki.
Dit stukje snap ik niet, waarmee is ze ingespoten dan?
Dappere keuze, ik durfde de lijnenteelt met Gribaldi niet aan. Ben wel benieuwd naar de uitkomst.
set_elkol schreef:spannend Nicole!
althans toen hahah incl kloppend hartje
over weekje of 2/3 weer scannen