Een dag waar (neem ik aan) de meeste veulen eigenaren tegenop zien. Gisteren was het voor Fay dan ook eindelijk zo ver. Na 9 maanden een luxe leventje met mama te hebben gehad, hebben we haar gisteren naar de opfok gebracht.
Ik voelde me zo schuldig, ik pakte haar uit de wei, Fay net zo vrolijk als altijd, benieuwd naar wat we gingen doen. Niet wetende dat ik haar vervolgens zou gaan scheiden van mama.
Fay was erg braaf, stond binnen 20 min. op de trailer er was de hele rit heel rustig. Daarna snel uitgeladen, helemaal bezweet, en snel weggereden met mama. Arme Stip, helemaal in paniek op de trailer.
Fay staat nu met twee andere merrie veulens op stal. Overdag gaan ze in de paddock en binnenkort mogen ze gezellig de wei op. Eerst moeten ze even aan mekaar wennen. Stip is wat onrustig, hele tijd loopt ze heen en weer, van de wei naar de stal. Tante Loot snapt het ook niet helemaal, haar allerbeste vriendinnetje zomaar weg.
Eergisteren heb ik nog wat foto's gemaakt in de wei.

Met tante Loot. Loot is eigenlijk altijd meer een moeder figuur geweest, Stip meer de melkbar.

Euhm ja, let vooral niet op mij.

En nog een paar van in de opfok. Nog heel onrustig.

Ondanks dat ze al behoorlijk groot is: ze zal altijd mijn kleine meisje blijven.
.