Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is alleen even zoeken geweest.
)
ik ga het niet opzoeken. Ik hou wel van aparte rassen (rij nu een geweldige pre) maar Friezen vind ik ook prachtig. Een Kwpn-er doet me over het algemeen niet zo heel veel. Maar ik wil eventjes breed oriënteren en dan langzaam afstrepen. Ik heb geen haast en ik neem sowieso diegene mee die me al jaren les geeft (veel ervaring en kent mij en mijn rijgedrag het beste).
. 't is een klassiek ras, wat grovere bouw, hierdoor heb je dus niet een erg groot paard nodig om je lange benen kwijt te kunnen 
Bralindy schreef:Ik weet niet of je koudbloeden wat vind? Ik heb zelf een 6 jarige drumhorse en zou niks anders willen.. Behalve een Shire erbij dan![]()
Met je richtprijs van 6000 heb je heel veel keus. Neem je tijd en ga heel veel kijken en uitproberen. Niet meteen ja zeggen (tenzij de vonken overspatten natuurlijk xd)
Selka schreef:Bralindy schreef:Ik weet niet of je koudbloeden wat vind? Ik heb zelf een 6 jarige drumhorse en zou niks anders willen.. Behalve een Shire erbij dan![]()
Met je richtprijs van 6000 heb je heel veel keus. Neem je tijd en ga heel veel kijken en uitproberen. Niet meteen ja zeggen (tenzij de vonken overspatten natuurlijk xd)
Helaas ga je met een Shire niet even 80 cm. springen. Als dat zou kunnen zou ik inmiddels een hele kudde hebben![]()
KWPN of Gelders TS is wel een goede tip! Ik zou mij vooral richten op de ervaring voor de kar. Rijden is zo te horen een minder groot "probleem" als dat nog niet 100% in orde is.
dus kan ook 30 hahaha
.