Peggy is een bruin bont merrie veulen, geboren op 16-4-14. Wat haar precies een week oud maakt vandaag!
Peggy is niet van mij, maar een verzorg shet, samen met haar mama en ander shet beest. Ze staan bij mij thuis in de wei, en vandaar heb ik de hele geboorte gezien. Vlak voordat ik naar school moest.
De bevalling ging goed. Het vlies scheurde niet vanzelf, dus dat heb ik met mijn blote handen gedaan. Ook was moeder niet echt nieuwsgierig, en bleef de eerste 10 minuten nog liggen. Maar al gauw stond ze op, en nu kan je niet zo snel meer bij Peggy komen haha.
Peggy heeft helaas voor x-beentjes, en achter aan haar rechterbeentje is ook iets niet goed. Ze loopt nu al een stuk minder mank, en heeft zeker geen pijn. De eigenaar houdt het in de gaten, en komt elke dag 2x kijken. Ik hoef hier verder geen commentaar op, het is niet mijn pony.
Afgelopen vrijdag heeft NienkeeXxx ook nog foto's gemaakt met haar professionele camera, en ik wacht met smart op de foto's
Ik zal jullie via dit topic op de hoogte houden met foto's 
1.

2.

3.

De volgende foto's zijn door mijn moeder gemaakt, die stuurde ze de hele dag naar me door toen ik op school zat

4.

5.

6.

7.

En dit is Peggy vandaag
8.

9.

En dit is Anne. Anne moet nog bevallen...eigenaar denkt dat ze over 3 weken is uitgeteld. Gedekt door een bruin bonte shet. Ik houd jullie op de hoogte via dit topic!