Damarae is over een paar dagen 11 maanden oud, een drempel die ik zelf even over moet, omdat ik vorig jaar Nevaeh met precies 11 maanden heb moeten laten gaan...
Meneer voelde zich al enige tijd het meneertje en liet dat ook graag zien en merken! Dat hij donders knap is, is hem absoluut niet ontgaan. Gelukkig konden we hem als hengst zijnde met dubbele draden nog braaf binnen zijn weilandje houden, maar zo'n 3 weken geleden moest hij er toch aan geloven.
Inmiddels is meneer weer helemaal hersteld, gelukkig geen gekke complicaties. Kan nu wel zeggen dat hij iets 'gedimd' is, maar nog altijd is het echt Damarae. Tussen zijn oren is hij nog altijd hengst.

Als ruin is hij overigens niet minder knap, hij wordt namelijk met de dag mooier! Wat vind ik dat mooi, zo'n zwart glimmend velletje, wauwie!
Goed, genoeg gepraat, kan me voorstellen dat jullie inmiddels al bij de foto's waren.

#1. Toen Damarae nog Damarae de hengst was... Woest en ontembaar...

#2. Tja, hengst zijn is geen garantie dat je altijd knap op de kiek komt!

#3. Doing what he loves the most... Dat is hem ook wel aan te zien.

#4. Conclusie; hij heeft het niet van een vreemde.

#5. Eigenlijk is hij best saai als je foto's komt maken... Maar elke foto is goud waard!

#6. Inmiddels ruin en kijk hem even glimmen! Spiegeltje spiegeltje...

#7. Gisteren... de plannen waren anders, maar Damarae dacht daar natuurlijk het zijne van. Die had een kronkel in zijn hoofd, de hengstenkronkel welteverstaan!

#8. Jammer dat dat lichte zand zo duidelijk zichtbaar is op zo'n zwarte...

#9. Zoals jullie zien, die castratie is hem absoluut NIET in de onderkleren gaan zitten... Net zo lekker in het babyvet als altijd.

#10. Daar heb je die hengstenkronkel weer even, zal wel kriebelen.

#11. Even met de pootjes omhoog hoor...

#12. En op deze manier ook nog even de voetjes van de vloer!

#13. Tik 'm an ouwe!

#14. Ach... en dan nog even een *oetsiekoetsie* foto! Lekker kind!