Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dusja1 schreef:Persoonlijk vind ik de wintec zadeltjes erg fijn. Ik heb een wintec 2000 15 inch voor mijn shet. Het zadel heeft een fijne suede zit en verstelbare boom. 2ehands kun je ze wel voor (wellicht iets meer) 100 euro vinden.
loveidefix schreef:Ik heb een barefood boomloos drytex kids zadeltje. Erg leuk en prettig zadeltje![]()
Ik zou niet voor pannekoek of iets met harde kussens gaan als er veel op word gereden
Eliana schreef:Wintec is inderdaad fijn ! Ik zie dat je stich terug hebt! Die heeft eerst bij mijn pony gestaan toen heeft mijn nichtje er een wedstrijdje op gereden! Tis wel echt een lieve pony
myk_en_shant schreef:Harry's Horse heeft ook een boomloos shet zadel. Kussens zijn met klittenband verstelbaar.
Heb gezocht maar kan hem niet meer vinden. Lijkt veel op junior zadel van wintec.
myk_en_shant schreef:Harry's Horse heeft ook een boomloos shet zadel. Kussens zijn met klittenband verstelbaar.
Heb gezocht maar kan hem niet meer vinden. Lijkt veel op junior zadel van wintec.
capopjekop schreef:Heb je ook nagedacht over een barefoot? Die zijn wel iets prijziger, maar dat is eigenlijk het eerste zadel van de 8 die ik gehad heb die lekker ligt en zonder staartriem blijft liggen.
capopjekop schreef:Mss kun je kijken voor een tweedehandse? Ze zijn idd wel wat aan de prijs in vergelijking met deze zadels. Maar ik ben echt fan van deze zadeltjes, op die van mij liggen ze top.
Dieuwertje92 schreef:http://www.ruitersportwinkel.eu staan leuke en betaalbare zadeltjes op!
capopjekop schreef:15 inch is mss wel te lang voor de rug?
Leukertje schreef:ik heb een kadet zadeltje:) die zit ook erg fijn