http://www.edwardgal.nl/nl/paarden
Ik ben dus benieuwd wie de beschikking heeft gekregen over deze schitterende zwarte hengst!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

octopus schreef:heidy_wilco schreef:Ik hoop dat er niet te veel fokkers gebruik hebben gemaakt van hem...
Er zijn wel fokkers die hem gebruikt hebben. Het dekgeld bedroeg "slechts" 2.000 euro. Daar sta je dan als goedgelovige fokker...
Cassidy schreef:octopus schreef:
Er zijn wel fokkers die hem gebruikt hebben. Het dekgeld bedroeg "slechts" 2.000 euro. Daar sta je dan als goedgelovige fokker...
Kan heel goed dat hij wel fantastische nakomelingen levert. Hoeft hij verder zelf niet veel in de sport voor gepresteerd hebben. De tijd zal het leren.
En 2000 Euro is flink, maar nog lang geen 8000 Euro zoals voor een Toot baby.
Cassidy schreef:Een goed sportpaard is nog geen goed vaderpaard. Een goed sportpaard kan een eindproduct zijn. Staar je niet blind op sportprestaties....
Maar ik vind het nogal een verschil of je 2.000 euro vraagt voor een paard dat NIKS noemenswaardig heeft gedaan of een paard dat op z'n minst zelf GP heeft gelopen. (evenals z'n vader). Al blijft 8.000 euro voor een paard waar je niks van de nafok van weet absurd hoog. Maar ja... als er mensen zijn die het er voor willen betalen.. 
Sammie schreef:Cassidy schreef:Een goed sportpaard is nog geen goed vaderpaard. Een goed sportpaard kan een eindproduct zijn. Staar je niet blind op sportprestaties....
Dan doe ik ook nietMaar ik vind het nogal een verschil of je 2.000 euro vraagt voor een paard dat NIKS noemenswaardig heeft gedaan of een paard dat op z'n minst zelf GP heeft gelopen. (evenals z'n vader). Al blijft 8.000 euro voor een paard waar je niks van de nafok van weet absurd hoog. Maar ja... als er mensen zijn die het er voor willen betalen..
octopus schreef:heidy_wilco schreef:Ik hoop dat er niet te veel fokkers gebruik hebben gemaakt van hem...
.