Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Die hadden (vorig jaar iig) een brief gekregen met aanbieding voor veulen registratie...germie schreef:Sinds enige maanden krijg ik in mijn mailbox spam van het NRPS. Nu kan ik mijn veulen goedkoop registreren. Heel leuk en aardig, MAAR: Ik ben NOOIT lidgeweest van het NRPS. Wel tot 10 jaar terug op keuringen rondgelopen om paarden voor te brengen, maar geen van deze dieren stond op mijn naam. Het enige waarvoor ik zelf ooit contact gehad heb met het NRPS is dat ik in 2004 mijn KPWN-merrie heb laten chippen door een NRPS-man (omdat dit goedkoper was).
Hoe komt het NRPS aan mijn mailadres? via fb? via de knhs?
En waarom doet een stamboek zulke dingen? Zijn nieuwe zieltjes nodig?
Meer mensen die last hebben van ongewenste mail van dit stamboek?
Het komt op mij zeer onprofessioneel over. Gaat het niet goed met het NRPS?
NRPS_NH schreef:germie schreef:Sinds enige maanden krijg ik in mijn mailbox spam van het NRPS. Nu kan ik mijn veulen goedkoop registreren. Heel leuk en aardig, MAAR: Ik ben NOOIT lidgeweest van het NRPS. Wel tot 10 jaar terug op keuringen rondgelopen om paarden voor te brengen, maar geen van deze dieren stond op mijn naam. Het enige waarvoor ik zelf ooit contact gehad heb met het NRPS is dat ik in 2004 mijn KPWN-merrie heb laten chippen door een NRPS-man (omdat dit goedkoper was).
Hoe komt het NRPS aan mijn mailadres? via fb? via de knhs?
En waarom doet een stamboek zulke dingen? Zijn nieuwe zieltjes nodig?
Meer mensen die last hebben van ongewenste mail van dit stamboek?
Het komt op mij zeer onprofessioneel over. Gaat het niet goed met het NRPS?
De e-mailadressen welke NRPS gebruikt zijn door mensen zelf aangeboden tijdens lidmaatschap, deelname aan NRPS acties op evenementen etc etc.
Als u het deze e-mails niet meer wilt ontvangen dan kunt u dat aangeven in een antwoord op de betreffende mail. Wij zullen u dan asap afmelden en wordt het emailadres uit ons systeem verwijderd
petraaken schreef:Ik kreeg hem gisteren ook en ik denk dat het ook te maken heeft met de fokkers die met een niet NRPS gekeurde hengst dekken om het veulen in het stamboek van de merrie in te schrijven ipv in het stamboek van de vader van het veulen.
caro29 schreef:NRPS_NH schreef:
De e-mailadressen welke NRPS gebruikt zijn door mensen zelf aangeboden tijdens lidmaatschap, deelname aan NRPS acties op evenementen etc etc.
Als u het deze e-mails niet meer wilt ontvangen dan kunt u dat aangeven in een antwoord op de betreffende mail. Wij zullen u dan asap afmelden en wordt het emailadres uit ons systeem verwijderd
Bijzonder! Want ik heb nooit meegedaan met acties bij mijn weten en ben ik niet lid geweest. Men heeft wel mijn nieuwe mailadres. De laatste keer weer gemaild dat ik geen belang heb bij mail vh nrps. Hopelijk snappen zij het nu wel..