Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
set_elkol schreef:interessant topic, ik volg graag! Volgens mij doen mensen de helft van de tijd toch wat ze zelf leuk vinden
set_elkol schreef:Natasja ik bedoel meer dat veel mensen uiteindelijk exterieur-adviezen in de wind slaan en alleen op uiterlijk kiezen, ik zeg niet dat ik dat erg vind hoor.
hengst is knap maar past niet bij merrie, leuk kleurtje enz,. set_elkol schreef:god je snapt best wat ik bedoelhengst is knap maar past niet bij merrie, leuk kleurtje enz,.
, maar ook hele goede adviezen. Uiteindelijk toch binnen het stamboek gebleven, veulen moet nog geboren worden maar nog steeds blij met mijn keuze paardjes123 schreef:Ik heb vorig jaar op HE bij een stand voor keuze adviezen een hengst advies gekregen bij mijn merrie, maar het vreemde was degene die voor mij was kreeg precies de zelfde hengst geadviseerd, maar haar merrie was totaal anders als die van mij en had ook hele andere verbeterpunten. Kon ik niet erg serieus nemen. Hier op bokt ook wat adviezen gekregen waarvan ik dacht, maar ook hele goede adviezen. Uiteindelijk toch binnen het stamboek gebleven, veulen moet nog geboren worden maar nog steeds blij met mijn keuze