ik zit nu in de auto terug met nog een lange rit voor de boeg. Dit met 2 kleine ontzettend schattige Shetlanders in de trailer. We hebben deze dotjes opgehaald bij een geheim adres van de dierenbescherming. Deze pony's zijn in beslag genomen met nog een kleine 150 andere Shetlanders. Ontzettend veel dus en ook nog lang moet allemaal zijn ze geplaatst of kunnen ze herplaatst worden.
Ze zijn allemaal sterk verwaarloosd. We kregen net van medewerkers van de dierenbescherming te horen dat hun veel gewend waren maar dat ze hier toch wel ontzettend van geschrokken waren.
Deze 2 schatjes mogen bij mij opknappen en weer lekker pony zijn .
Het leuke is dat er papieren bij zitten en dus alles bekend is
ik zal ze even aan jullie voorstellen:
Goldstar Minor
geboortedatum: 12 mei 2013
hengst
voskleurig
v. Sieger v. Vries
m. Bernini minor
mv. Salsa v. Stal de ginnekedijk
Ingeschreven bij nsps. Veulen boek heb ik erbij.
Gijs v. D. Noordstraat
geboortedatum:11 mei 2013
hengst
voskleurig
v. Nevermind v. Stal splithof
m. Bea v. D. Noordstraat
mv. Sieger v. Vries
ingeschreven bij nsps. Veulen boek heb erbij
ze zijn dus nog familie!
Ik zou heel graag willen weten hoe dat zit met het stamboek en evt. Keuringen. Ook het veulen boek staat nog op een andere naam. Moet ik dat veranderen en hoe moet dat?
Dus als jullie weten hoe dat zit hoor ik het graag!
Hier voor nu even een paar foto's in de trailer. Met het groene halster is gijs en met het paarse halster is Goldstar

http://i60.tinypic.com/2jg8n5x.jpg
Dit word een volgtopic zodat jullie net als de vorderingen kunnen zien van deze kleine mannen!
Edit:zie dat de foto's verkeerd staan komt omdat ik dit op mijn mobiel doe zodra ik weer thuis ben dan zal ik ze even draaien.