weet iemand wat het kost om mijn naam in het paspoort van mn tinker te laten zetten?? Hij staat ingeschreven bij het NSvT.
AMarijn
Geplaatst: 29-03-14 23:20
Nonnie89,dat kost dacht ik 17 euro ongeveer. Ik heb het onlangs ook gedaan met mijn tinker bij het NSVT. Overigens staat het helemaal onderaan de site van het nsvt onderaan waar ook de regelementen staan.
Je krijgt tegenwoordig een sticker thuis gestuurd die je er in moet plakken.
Dat schijnt eerder zo te zijn. Ik heb er begin dit jaar over gebeld. Vond het zelf geen fijn idee om mijn paspoort op te sturen. Toen werd mij verteld dat je een sticker thuis gestuurd krijgt met een stempel met jou gegevens er op die je in het paspoort moet plakken. Dit ivm dat het paspoort altijd in de buurt van je paard moet zijn.
Ik heb het toevallig 2 weken geleden gedaan. Formulier invullen en dan krijg je inderdaad een sticker! Je hoeft geen paspoort meer op te sturen als je lid bent betaal je iets van 17 euro maar dat was ik niet dus ik heb 60 moeten betalen.
Poosje81
Geplaatst: 12-04-14 08:35
irischcob schreef:
Ik heb het toevallig 2 weken geleden gedaan. Formulier invullen en dan krijg je inderdaad een sticker! Je hoeft geen paspoort meer op te sturen als je lid bent betaal je iets van 17 euro maar dat was ik niet dus ik heb 60 moeten betalen.
Bij NSvT?
irischcob
Geplaatst: 14-04-14 01:00
Leonoor schreef:
irischcob schreef: