Ik heb mijn twee Tinkertjes al op het forum gezet. Nu plaats voor mijn andere paardjes : Benji de Gef en Bounty
Benji de Gef
Nadat ik een veulentje had gereserveerd (zijn half broertje) was ik in de wolken. Mijn aller eerste paardje. Mijn ouders wisten er niet van want die waren er absoluut op tegen dat ik een paardje nam ... Dus zij wisten van niks. Jammer genoeg, toen dat veulentje genaam Balzac de Gef één maand oud was, kreeg hij zijn eerste halstertje om en is hij vast komen te zitten en is zijn nekje gebroken
Weg paardje, weg droom. Ik was onttroostbaar en mijn ouders wisten er niets van af ... Tot dat ik mijn werk had afgezegt omdat ik het niet aan kon om een dag te gaan werken. Dit was op een zaterdag (werken op zondag) En zo belde mijn moeder want die had toen weer via mijn baas gehoord dat er iets mis was ...Op zondag ben ik terug gegaan naar de fokker van mijn arme veulentje, bleek dat zijn half broertje die vrijdag ervoor geboren was
En toen was het liefde op het eerste gezicht
In mei word dit kleine jongetje alweer drie ! En hij is ook niet zo klein meer
1 meter 50 ongeveer.Hij is een dikke plakkert, wil altijd geknuffeld worden. Komt vrijwel meteen kijken als wij er aan komen.
Maar hij is ook nog hengst en schreeuwd heel veel, vooral als ik met Azara bezig ben haha.

Bounty
Hij kwam bij mij nadat ik hoorde dat hij naar de slacht zou gaan ! Een gezond mooi veulentje ... Ik kon het niet over mijn hart verdragen om dat zomaar te laten gebeuren dus toen was hij ineens van mij !
Hij is dikke maatjes met Benji en zijn heel vaak met elkaar aan het klieren en dan krijg je natuurlijk van die geweldige actie foto's haha. Hij is ook nog steeds hengst maar super rustig ! Hij heeft ook een klein probleempje aan zijn ogen waardoor hij niet alles altijd even goed ziet ! Maar verder is het een lieve schat die alles geeft wat hij heeft. Loopt lekker door zonder om te kijken. Laat alles rustig over zich heen komen ...
. Als IMG zijn ze te groot.