Voor mijn gevoel was het een maand geleden dat ons onverwachte cadeautje ter wereld kwam, maar in werkelijkheid is dit monster inmiddels alweer 8 maand oud. Ze groeit als kool, ze is al in de 1.40m!
Voorheen stond Fay samen met moeders en tante Loot in de wei, maar omdat Fay begin mei naar de opfok gaat werd het tijd om de hele groep bij elkaar te gooien. Zo creëert ze wat meer afstand van mama en is tante Loot niet constant het bokje voor Fay haar streken.
Waar wij dachten dat het in het begin wel even ruzie zou worden met de nieuwelingen (Mama Stip en Loot hebben voorheen wel met hun in de wei gestaan, alleen Fay niet), verliep alles heel soepel. Het geen meer van: "Oh hoi, jij ook hier? "
Fay wordt zo ook mooi opgevoed. "Nieuwelingen" Nibbit en Rachel zijn 19 en 20 jaar oud en pikken lang niet alle streken van mevrouw. Maar goed ook, want tante Loot staat juist alles toe.
Vanmiddag heb ik wat foto's gemaakt, Fay was lekker opdreef.
Kijk en geniet van deze Appaloser in wording.
Charmante binnenkomer

En dan nu een overzicht van wat tante Loot dagelijks moet doorstaan..

Het lijkt onschuldig..

Totdat Fay er weer zat van is!

Reactie als ik roep: "FAY, HOU DAAR MEE OP"

En dan nu over naar de lieve Fay!
Met mama

En weer lekker knus op stal

Zo onschuldig......

De paarden staan trouwens niet in zo'n kaal stuk hoor, ze kunnen via de corridor naar achteren waar ze meer dan genoeg te grazen hebben.
Zoals jullie gezien hebben krijgt Fay al aardig wat stippen, iemand enig idee hoe ze verder zal gaan verkleuren? Zijn we erg benieuwd naar.
Ben benieuwd wat jullie van haar vinden nu ze midden in de transformatie fase zit!
ik moet toch iets te doen hebben soms ?