Mijn nicht wil graag een paard kopen met de afstamming Dramatic x Gershwin. Voor mij zijn de hengsten niet echt bekend. Ze heeft verder ook geen idee in welke prijsklasse het paard valt. Het gaat om een 6 jarige ruin die licht ingereden is. Verder heeft hij dubbelspan gelopen.
Gershwin gaf hele beste springpaarden. Mijn eerste eigen paard was een Gershwin x Joost. Hij was wat stug in de aanleuning, veroorzaakt door zijn wat gemakzuchtige instelling maar ook zijn beknopte bouw.
Nog geïnteresseerd in de Hengst Gershwin? Als het tenminste over deze hengst gaat ; 1988, voltairexnimmerdor
JaraDon
Geplaatst: 25-04-16 20:44
Hoi, ik heb nu het paard wat je omschrijft in mijn bezit al een aantal maanden en ben opzoek maar wat informatie over waar hij vandaan komt hij is zo ontzettend angstig voor andere paarden en vraag me af waar hij allemaal geweest is. Hij doet het nu gelukkig ontzettend goed maar heb hem in slechte conditie gekocht. Ik zou het leuk vinden als je meer over he'm weet of dat hij ook bij jullie heeft gewoon't. Groetjes, Jara