Gister ben ik heerlijk een dagje veulens wezen kijken. Daarbij is mijn oog gevallen op twee jaarlingen, en tussen deze twee kan ik bijna niet kiezen..
Natuurlijk heb ik van deze scheetjes wat foto's gemaakt, en graag zou ik jullie's mening horen over de paardjes. De foto's zijn gemaakt met een Canon 400D, een toestel dat al wat aan de oudere kant is maargoed, hij maakt leuke fotootjes

Dit is Wimbledon, hengstje van Weissgold GF en vader van moeder is Win the Gold.
Hij was al behoorlijk aanhankelijk en liet hele mooie bewegingen zien.

Heel lenig

En een heel mooi koppie!

Iguazu, dochter van McJonnas en vader van moeder is Uncle Sam. Ze zit nog in een niet zo mooie vacht maar ze wordt valk (dna getest).

Ze was nog behoorlijk schuchtig, maar was ook nog bijna niet in de hand geweest. Haar bewegingen waren niet spectaculair, maar wel fijn.
En ook kreeg ik de prachtige McJonnas te zien: een geweldig mooie cremello, met de mooiste blauwe ogen ooit

Ik heb momenteel meer voorkeur voor Wimbledon, omdat hij er gewoon al wat beter uitzag en al een hele mooie draf liet zien. Maar toch twijfel ik omdat ik zo weg ben van de kleur valk, en zo nieuwsgierig ben hoe Iguazu eruit komt te zien..
Graag hoor ik je mening!
misschien helpt het
je kunt tegenwoordig veel beter voor veel minder kopen.