Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FNews schreef:Er zijn nakomelingen van hem in de rensport. Het enige dat ik er van weet zijn dat die nakomelingen niet heel erg succesvol. Hij stond ook op duindigt, of hij er nu nog staat weet ik niet.
FNews schreef:cvhvk, zit jij in de rensport?
Ik zou ook graag de naam weten van de nakomeling in België aangezien ik actief ben in de rensport in België
cvhvk schreef:Nog meer NIEUWE informatie te vinden over de goedgekeurde volbloedhengst:
Volfonic xx
op de site van hengstenhouderij Klomphaar:
http://www.stalklomphaar.nl/
cvhvk schreef:de reden waarom ik dat vraag is omdat ik geen melding krijg van een antwoord op bokt.nl. ik ben verder te druk om steeds alles op bokt.nl te bekijken, vandaar mijn vriendelijke verzoek en ik hoop dat u daar begrip voor heeft. in ieder geval weet ik een nakomeling die in België staat waarvan de verwachtingen zeer hoog zijn, naam moet ik nog verifiëren . ik ga proberen uit te zoeken of er nog meer zijn. zodra ik alles heb uitgevonden hieromtrent laat ik het u zo snel mogelijk weten. vr.gr. conny
ladydarkness schreef:Ik ben op zoek naar meer informatie over de hengst Volfonic xx.
Ik weet dat hij in 2001 de derby Duindigt heeft gewonnen. Vanaf 2007 stond hij ter dekking bij Heikant Stables.
In 2007 is hij aangeboden voor de KWPN hengstenkeuring.
Heeft iemand aantekeningen van deze hengst op de KWPN hengstenkeuring gemaakt ? Enig idee waarom hij niet werd aangewezen?
Zijn er nakomelingen van deze hengst?
Bedankt!
ponyrenfan schreef:Het is nog steeds niet mijn bedoeling om Volfonic af te katten, het is een geweldige lieve hengt die een goed karakter zeker doorfokt, waar je best een leuke KWPN-er enz mee kan fokken alleen ben ik van mening dat hij niet de dekhengst is om goeie renpaarden mee te fokken. En zo hard als jij beweert is hij ook niet want hij heeft in zijn carriere 3 rennen gelopen en kon daarna niet meer koersen vanwege een blessure en dat kun je van bovenstaande merries niet zeggen. Deze reactie is van facebook verwijderd omdat mevrouw niet tegen kritiek kan maar ik ben van mening dat het tegen over fokkers wel zo eerlijk is dat ze ook de andere kant van het verhaal horen. Verder wens ik Volfonic veel succes bij zijn verdere fokcarriere.
ponyrenfan schreef:Ik ben het helemaal met je eens Natasja, heb deze reactie geschreven omdat ik vind dat zijn eigenaresse feitelijjke onwaarheden over deze hengst op zijn website en op facebook zet. Ik had gereageerd op facebook met dit goed onderbouwde verhaal en dat had ze vervolgens verwijderd. by the way was zelf eigenaar van Brave Heart dus ik weet waar ik over praat