Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KootMiraDrum schreef:Toch leuk om dan in ieder geval een veulenfoto van Kenzo te vinden,
[ Afbeelding ]
en van mamma Kyra ("zonder" hoofd)
[ Afbeelding ]
hihi en ook nog wat veulenfoto's met foto's van kenzo nog bij zijn moeder.. Helaas allemaal zonder hoofd :s hij ziet er nu wel een stukje anders uit.. Haha.. Kijk morgen ff hoe ik ook weer foto's erop krijg.. Tis alweer een tijdje geleden dat ik op bokt actief was.. ginger18 schreef:Ik kom toevallig dit topic tegen.
Ik ben bij die merrie bij alle dekkingen door Maestro geweest.
Het is alleen wel weer een aantal jaar geleden en ik heb geen idee of die mensen dat paard nog hebben.
Toen stond ze in Gorinchem op een boerderij. Zeker weten doe ik het niet, maar wij dachten dat ze gekruist was met een fries.
Als je verder nog iets wil weten dan hoor ik het wel, maar heel veel info heb ik ook niet.
zij had hem vlakbij opgehaald! Maar kom me ook niks vertellen over de kruising die in zijn moeder zat. Wij waren altijd in de veronderstelling dat het misschien iets van kwpn was vanwege zijn gangwerk. Heel anders dan onze merrie die haar benen hoger opgooit dan een fries.. Het frieze gedeelte verklaart kan ik op zich ook wel plaatsen aangezien ze hem altijd voor fries aanzien! Ondanks dat we zeggen dat hij van ons is en hij toch echt een tinker is.. Haha en laatst een foto van hem gemaakt waarop iedereen gelijk zei, zo lijkt hij echt een fries. Dank je wel!! grid schreef:Misschien dan ook handig om zijn officiële naam in de titel te zetten en niet zijn huidige, die andere naam herkent iemand misschien sneller![]()
Verder zou je bokker Ginger18 misschien kunnen vragen of zij de merrie kent? Zij rijdt/ verzorgt bij de stal van Maestro merrie Ginger en helpt vaak mee met Maestro in het Dekseizoen
Weet niet of Kyra misschien wel van Huub is geweest? zie dat ze meer nakomelingen van Maestro heeft.
en anders misschien nog Lizzy_lisa vragen zie dat ze ook 2 nakomelingen van de hengst Toss heeft, die hengst is van haar geweest
snowdon schreef:http://irishcobsociety.net/ als ik hier je paard op zoek, zie ik de moeder ook... ik heb een vermoeden bij deze merrie van wie die was, maar weet die mensen verder niet meer te vinden helaas. Je hebt inderdaad kans dat Kim (ginger18) het nog weet.
Ik zie dat ze 4x bij Maestro is geweest en 2x bij Toss. Ze is ook de moeder van D-Jee, dat is de ruin van Petruscka (Texel). Zorro's halfbroer weet ik dus wel te vinden.
Misschien dat Hetty Kanters nog weet van wie Kyra was destijds.