13 en 14 september DOE-WEEKEND NHPS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silletje

13 en 14 september DOE-WEEKEND NHPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 20:16

Het weekend van zaterdag 13 en zondag 14 september staat helemaal in het teken van clinics en wedstrijden.
Het belooft een spectaculair evenement te worden dat plaatsvindt bij manege Olympic, Vluchtoordweg 3, 5406 XH in Uden.
In eerste instantie zou dit een week eerder plaatsvinden. Het bestuur heeft besloten om het te verplaatsen naar 13 en 14 september
omdat in dit weekend de bondscoach van het Nederlandse Menteam, Harry de Ruyter bereid is een clinic te verzorgen voor dressuur,
vaardigheid en marathon mennen. De clinic voor het springen neemt de bekende Edwin Breukink voor zijn rekening.
Noteer 13 en 14 september vast in uw agenda en houdt onze website in de gaten!
Binnenkort wordt het hele programma bekend gemaakt en gaat de aanmelding van start. *\o/* *\o/*

MallyBelly

Re: 13 en 14 september DOE-WEEKEND NHPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:42

Gaaf!!!!!

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 10:01

Ook voor het western gebeuren en zittraining zijn er heel bekende Nederlandse paardensport mensen vastgelegd.
Nog even en dan komt het NHPS met de hele lijst van clinics en specials naar buiten. Maar dat het een speciaal weekend wordt waar iedereen nog lang over zal praten staat nu al vast. Het slagen van het weekend is in handen van het aantal inschrijvingen dat er komt. Dus hou de website www.nhps.nl in de gaten. *\o/* *\o/*

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:17

Hoe zit het met inschrijven, moet je dan lid zijn bij het NHPS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:19

Zonde dat dit tegelijk met de elitekeuring van het Kvth is! Zullen heel wat mensen een keuze moeten maken vrees ik.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:44

Ben heel benieuwd welke clinics er gegeven gaan worden!

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:19

Melissa1996 schreef:
Hoe zit het met inschrijven, moet je dan lid zijn bij het NHPS?

Je hoeft volgens mij niet perse lid te zijn van het NHPS. Wel is het zo dat de leden voorrang krijgen bij veel deelname.

maschke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 16:44

Yvank_ schreef:
Zonde dat dit tegelijk met de elitekeuring van het Kvth is! Zullen heel wat mensen een keuze moeten maken vrees ik.

Ja heel zonde.. valt namelijk ook samen met keuring NsvT... daar moet ik heen..

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 11:23

Leuk! Ik had nog de oude data in mijn agenda staan.
Maar wat dom om dat tegelijk met een KVTH keuring te laten vallen.

Is er overnacht mogelijkheid op dat terrein in Uden?

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-14 13:49

Toen de datum bekend is geworden stonden er voor september nog helemaal geen datums van evenementen op de KVTH site.

En als je als vereniging rekening wil houden van alle andere verenigingen dan kun je helemaal niets organiseren. Ik snap dat het voor sommige mensen lastig is, maar soms moet je keuzes maken. En wij als NHPS hebben wel een afspraak met de aangespannenhaflinger dat wij en zij zoveel mogelijk elkaars wedstrijden zullen respecteren en op die dagen niets zullen organiseren.

Ja er bestaat de mogelijkheid te overnachten, graag zelfs aangezien er in de avond ook een feestavond is. Tevens zijn er stallen beschikbaar, en 1 rijbak zal worden omgetoverd tot minicamping zodat je daar je tentje kunt opzetten of gewoon met slaapzak en veldbed bij je paard.

Dus al met al een uitgesproken mogelijkheid voor een gezellig haflingerweekend voor groot en klein. www.haflinger-event.nl
*\o/* *\o/*

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:26

Silletje: je moet inderdaad ergens beginnen met een datum stellen. Ik maak graag gebruik van de overnacht mogelijkheid. Is er een douche/toilet? Allebei zou fijn zijn. Is er ook weidegang mogelijk? Anders maar een stal. Ik ga wel even op de site kijken.

Inschrijven kan nog niet, klopt dat? Of moet ik dat aan de contactpersoon vragen?

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 18:56

Vanaf vandaag is het mogelijk om je in te schrijven oor het Haflinger-event, ga naar
www.haflinger-event.nl en kijk wat er mogenlijk is. Alle clinics zijn nu bekend en voor de kleintjes staan de bixie-proeven online. *\o/*