Ik heb een poosje geleden mijn pony weg moeten doen naar mensen waarvan ik dacht dat ze hem een goed tehuis konden bieden,helaas ben ik erachter gekomen dat de mensen hem voor veel geld te koop hadden gezet : ( Nu heb ik gelukkig tussen mijn foto's zijn chipnummer gevonden!! en zijn levensnummer,kan ik hem nu volgen en kan ik opvragen op wie zijn naam hij nu staat? Wat kan ik ermee? ik hoop dat ik er iets mee kan..
nee, dat kan niet (zomaar). Dus het nummer is leuk om te hebben maar mocht je al via het stamboek te horen krijgen op wiens naam het dier dan staat, dan is het nog maar de vraag of het paard daar nog staat. Veel worden niet overgeschreven op naam nieuwe eigenaar. En dan komt er bij dat die gegevens ook niet zomaar verstrekt mogen worden.
Je kunt het altijd proberen..maar er is een kans dat hij idd nog op de oude eigenaars naam staat. Maar proberen kan altijd
moyra
Geplaatst: 07-02-14 22:03
Nee volgen kan niet. Ik heb van de week wel het chipnummer van mijn vorige pony ingevoerd op http://www.pve.nl/pve?waxtrapp=nyuHsHsu ... HsuOpbPREY en daar stond dat ze geslacht is in nijkerk. Dus dat kun je wel in de gaten houden.