Hallo allemaal, graag zou ik in contact komen met andere eigenaren van Schwarzwalder Fuchsen. Ik heb een hengstveulentje gekocht ( nu ruim 3 weken oud) en zou het leuk vinden om ervaringen en tips uit te wisselen.
Groetjes Miriam
Kentaro
Geplaatst: 06-02-14 15:56
Ik ben jalours...... Vind ze géweldig!! Heel veel geluk met je nieuwe aanwinst!
Dankjewel... ja we zijn ook heel blij met Manolito. We kunnen dan ook niet wachten tot hij bij zijn moeder weg mag en bij ons komt. Maar voorlopig heeft hij het gelukkig heel goed op de schwarzwalder Fuchs stoeterij in Azewijn. En ookal is het 2,5 uur rijden voor on, we zullen de komende maanden aardig wat keertjes heen en weer rijden denk ik.
Kentaro
Geplaatst: 06-02-14 16:00
je zou bijna vragen of ze daar geen webcam willen plaatsen Leuke naam ook!
Ik heb een schwarzwalder ruin van 8 jaar, Dakota heet hij, hij is nu een paar maanden bij mij, helaas is hij bij zijn vorig baas niet helemaal goed verzorgt, hij was veel te dik (krijg elke dag musli terwijl hij niks deed) hij had zijn hele manen en staart eraf geschuurd, (door de suikers) en zat tegen de hoefbevangenheid aan. We zijn nu bezig om hem weer goed op gewicht te krijgen, maar dat gaat natuurlijk niet zo heel snel.
(Hij is trouwens ook erg overbouwt, zijn achterhand staat hoger)
Sorry... was ff een tijdje offline... beetje raar dat ik een oproep plaats en dan vervolgens zelf niet meer reageer... Leuk dat jullie (ook de mensen die priveberichten hebben gestuurd) reageren.
Gelukkig dan maar dat Dakota nu bij jou is terecht gekomen en dat je hem weer op de rit krijgt. Sommige mensen... grrr als je om je heen kijkt dan zie ik meer van dat soort lui, die de verzorging van hun dieren niet serieus nemen. Kan daar heel boos om worden. En als je er wat van zegt dan heb jij het nog gedaan ook....
Volgende week gaan we weer bij Manolito kijken, zal ondertussen kijken hoe ik foto's hier kan plaatsen... hahaha ben niet zo technisch...
Gaaf Maanlicht, hoe heet ze en welke bloedlijn is ze van? Ga je haar ook beleren straks?
Misschien leuk om elkaar dan op de hoogte te houden.
Wij zijn vrijdag weer bij Manolito geweest, het wordt al een hele jongen hoor. hij begint mooi te brillen en zoals het nu lijkt wordt hij echt heel donker... zooo gaaf. hij is ook heel aanhankelijk, wil lekker kroelen en kan nu al heel mooi lopen.