Wel als jaarling natuurlijk, hoewel hij nog tot eind mei hier legaal mag vertoeven. 
Afgelopen week heeft het hier een aantal nachten goed gevroren, waardoor het weiland flink hard was. Aangezien ze al een tijdje niet op de weide zijn geweest en deze dus niet compleet vertrapt is konden ze lekker even op het gras! Zoals jullie zien lijkt het wel voorjaar, zulk mooi gras staat er voor ze. Dus ook niet te lang, ze zien er al heel best uit.

Damarae overwintert lekker warm bij mama Heaven. Aangezien Heaven nu niet drachtig is kan dat mooi nog even tot na de winter, waarna hij met een paar vriendjes en vriendinnetjes de weide op mag.

Goed, weer eens een lange intro, het gaat tenslotte om de foto's!
#1. "Poeh hé! Hier heb ik wel even op gewacht, voor ik ga knallen even lekker transformeren tot zandmonster!"

#2. "Ya'll ready for this?!"

#3. *TOINK*

#4. "Gezien mam? Kan jij dat ook?"

#5. Dat hoef je Heaven geen twee keer te vragen... :')

#6. "Gaan we weer..."

#7. "JIHAAAA!"

#8. "Ik daag jullie uit deze move ook eens te proberen, wie hem na kan doen krijgt van mij een appel!"

#9. "Hop hop, op mijn teentjes... Prima balerina! Wisten jullie niet hè, alleen m'n tutu mist nog..."

#10. SJOEF

#11. "Leukste is natuurlijk een wedstrijdje, omdat ik zo klein en snel ben moet mama wel flink gassen..."

#12. "Tjong mam, ik weet dat je mooi bent, maar moet je dan pal voor me parkeren?"

#13. "Zo, dit is de goede kant, gna gna"

#14. "Heerlijk spul blijft het ook, dat groene goud!"

#15. "Ah, dit is alweer het einde van dit topic, jullie zijn alweer bij de 15e foto... Dus ik doe een buiging en zie jullie snel weer!" :w