[TI] beenbeschermers voor tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskia_drost

beenbeschermers voor tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 22:54

Hallo,

Ik zit met een klein probleempje.
Ik ben opzoek naar beenbeschermers voor mijn tinker.
Met rijden loopt ze eigenlijk altijd zonder, maar aangezien er nu ook gesprongen word, zijn ze nu toch echt nodig (ook voor de cross lessen die eraan komen)

Maar het probleem waar ik tegen aanloop, is dat ze redelijk korte benen heeft maar wel dikke benen heeft.
(natuurlijk helpen de sokken hier ook niet echt bij)

Ik dacht nu mooie te hebben gevonden, de HH flextrainers, maar daarbij past het klittenband nét aan dicht. De hoogte van de maat M is precies goed maar het klittenband dus niet. Maat L is dan weer te lang...

Zijn er meer tinker eigenaren die dit probleem hebben, en zo ja, welke beschermers hebben jullie nu?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes Saskia

tinkersjakie

Re: beenbeschermers voor tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:05

Heel eenvoudig op te lossen. Naar schoenmaker en vragen of ie het klittenband wil verlengen zodat ie wel makkelijk dicht kan.
Stalgenootje had altijd kogelbescherming als haar tinker voor de kar liep en had het zo op gelost.
Zijn denk ik ook weinig beenbeschermers die passen om dikke sokken.
Had zelf een keer transportbeschermers gekocht maar die wilde maar met 1 klittenbandje maar net dicht := dus die maar door verkocht.

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 07:35

ik heb de br pro max voor mijn tinker, alleen past die van mij wel een maat full. inderdaad misschien bij een schoenmaker de klittenband laten verlengen

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 08:47

Inderdaad klittenband laten verlengen. Nu past mijn tinker gelukkig wel bescherming van HH (met uitsparing aan de achterkant), QHP protect en ik heb ook HKM comfort beschermers. Pro max heb ik van meer mensen met een tinker gehoord dat deze passen. Ik zou zelf wel beschermers pakken met een harde schaal voor het springen, tegen het evt. aantikken (de flextrainers vind ik zelf meer voor dressuur/buitenrijden etc.).