ik heb een vraagje.. Ik heb een shetlander van 96 cm en ik vroeg me af of ik nog op haar kan rijden. Ik ben zelf 156 ong. en weeg 36 kilo. Ik vraag me dit af omdat Diva (de pony) het rijden met mij echt geweldig vindt! Ze wil altijd heel erg hard en crossen vindt ze echt geweldig! Ze kan dan gewoon niet stil blijven staan! Maar als iemand anders op haar rijdt is ze een stuk minder snel en is ze rustiger, vooral voor kleine kinderen. (ik denk dat ze weet dat er onervaren kinderen op haar rijden.)
Natuurlijk rijdt ik niet elke dag op haar, 2x in de week ongeveer, want ik voel gewoon dat ze dit geweldig vindt. Ik train ook echt met haar, springen en crossen, en de kleinere kinderen op stal zijn nog te onervaren om dit met haar te doen. (diva kan 1/2 meter springen onder het zadel, (makkelijk) en kan heeeeeel erg hard rennen!) Natuurlijk zet ik haar niet te veel onder druk, maar ze vindt het echt super!
Mijn vraag is dus of ik nog wel op haar kan rijden...
Hier een foto van hoe het er uitziet:

dit was in de zomer, toen had ik haar net, en had nog geen dekje, dekje kwam een paar dagen later

Geen haat reactie's btw!!!! bij voorbaat dank.
Overdrijven is natuurlijk ook een vak.