Maria mijn kleine meisje, vanaf de Zuidlaardermarkt bij mij! Een kleine stoere en eigenwijze shet , en een tikkeltje arrogant! Maar wat laat zij mij stralen, alles wat ze doet tovert een glimlach op mn gezicht. De pony die mij er door heen sleept, nadat wij 3 week geleden helaas mijn eigen eerste pony hebben moeten laten inslapen.. Maria wie altijd de aandacht wil, krijgt ze die niet dan *zucht* en loopt ze weer weg, alsof ze beledigd is, ze is zo geweldig! Hier de eerste 3 maanden dat we samen zijn kort samengevat!
Net gekocht en op weg naar de vrachtwagen:

Eerste kennismaking met onze andere 2 shetters, die nu echt als mama worden beschouwd!

We hebben haar eerst even laten wennen, en aangezien ik zelf fotograaf ben 2 dagen later haar eens mooi geborsteld en op de foto gezet!
(2 van deze foto's hangen ook uitvergroot in mn kamer)

Een paar dagen later kwam ik bij de wei aan, en toen lag ze in de wei. Ik ben bij haar gaan liggen en ze legde haar hoofd zo op mn schoot dit was echt een wonderlijk moment! We hebben zn driekwartier lekker samen in het zonnetje gelegen

Op de Bokt Markt vonden we een scapa dekentje van 80 cm en deze hebben we gekocht!
(Ondertussen is Maria ook voorzien van een outdoor dekentje, en is een zweetdeken met hals onderweg vanuit België)

Op 5 november liet ik Maria samen met mn andere paarden even los in de bak, en ik moet zeggen wauw wat een draf liet ze zien!

Een hele bijzondere foto voor mij, haar eerste kennismaking met een van mn andere paarden Rixta!

Op 9 november wat foto's gemaakt van mijn zusje en Maria!

We zijn echt zo blij met haar!

Een aantal week geleden hebben wij ook nog een shoot gedaan bij Renate Zuidema:

Maria roept naar jullie, laten jullie een reactie achter?

Groetjes, Judith Beukema
en hoefjes van de kleine eigenwijze Maria!