Goed gekeurde dekhengst Kylian van Orchid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Julotjuuhh

Goed gekeurde dekhengst Kylian van Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 22:00

Hoooii :)

Ik rij sinds juli de goedkeurde dekhengst Kylian van Orchid! (Krimh ox x El Beauty x Mischaz x) Super beestje! Kylian dekt nog ieder jaar, en heeft bijna in heel Nederland gestaan, in het noorden, zuiden enz. Ook heeft hij in belgie gestaan! Daar heeft hij grote wedstrijden gesprongen waar hij soms wel is parcours moest springen van 1.50 ! En dat voor een ponytje van 1,46 :) Maar ik heb een vraagje; Ken/heb jij misschien een broertje/zusje, of zelfs een (klein) zoontje/dochtertje ? Of misschien ken jij hem wel? :) Daar ben ik er benieuwd naar !

Kylian van Orchid:
Afbeelding
Afbeelding

Deze foto's zijn genomen op mijn eerste wedstrijd met Kylian, meer foto's heb ik niet, omdat ik nog weinig met hem wedstrijd heb gereden ivm de operatie.

xxxx

Jessica24

Re: Goed gekeurde dekhengst Kylian van Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:48

Zijn papa heb ik wel irl mogen bewonderen! Wat een mooi dier was dat en zo veelzijdig.
Zijn karakter heeft hij zeker ge erft want hij heeft zo te lezen een groot hart.
Hindernissen hoger als hem zelf! Wauw.

Julotjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 17:17

Jessica24 schreef:
Zijn papa heb ik wel irl mogen bewonderen! Wat een mooi dier was dat en zo veelzijdig.
Zijn karakter heeft hij zeker ge erft want hij heeft zo te lezen een groot hart.
Hindernissen hoger als hem zelf! Wauw.

Zelf vind ik het ook ontzettend knap!! En op de keuring had Kylian inderdaad een goed cijfer voor zijn gedrag en springtechnieken ! Gedrag: 9, en voor veterinaire (springtechnieken): 10 !! Super dus! Qua karakter is hij 100% zijn vader :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 17:21

Gaaf dat je hem mag rijden,

Ik heb een kleinzoon van Krimh ox, 25 centimeter groter, maar qua kleur en aftekeningen lijkt hij precies op Kylian ( en een hoop andere Krimh nakomelingen).
Foto's in mijn profiel.

Julotjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 18:14

Ilse_123 schreef:

Ik heb een kleinzoon van Krimh ox, 25 centimeter groter, maar qua kleur en aftekeningen lijkt hij precies op Kylian ( en een hoop andere Krimh nakomelingen).
Foto's in mijn profiel.

Wat lijkt hij inderdaad erg veel op Kylian! Ook super fijn ponytje zeker die van jou? :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:39

Julotjuuhh schreef:
Ilse_123 schreef:

Foto's in mijn profiel.

Wat lijkt hij inderdaad erg veel op Kylian! Ook super fijn ponytje zeker die van jou? :)

Super fijn pony'tje van 1.72 ja :D :o

Julotjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 20:21

[/quote]

Wat lijkt hij inderdaad erg veel op Kylian! Ook super fijn ponytje zeker die van jou? :)[/quote]

Super fijn pony'tje van 1.72 ja :D :o[/quote]
Ohhhh hahhahaha

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 11:46

Voor welk stamboek is deze hengst gekeurd? in elk geval niet voor het NRPS stamboek.

hannico09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:09

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 12:45

Dat is van 2003. Hij is dus niet goedgekeurd bij een Nederlands Stamboek. Wou het gewoon weten omdat ik het topic eventueel kon verplaatsen naar een rassensub als hij bij een ander ras stamboek gekeurd was. Nu hoeft dit niet.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 15:18

Krimh heb ik ook in real life meegemaakt toen hij nog in Nijkerkerveen stond. Ik was volgens mij 12/13 jaar toen ik daar op ponykamp ging. Heb daar verschillende nakomelingen (hengsten) van hem gereden. Stuk voor stuk ontzettend brave paarden met een grote passie voor de springsport!!
Maarja dat is alweer 15 jaar geleden ongeveer hihi

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 16:17

EHK -> FB

rifei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 09:36

ik heb een merrie die rond 13 april is uitgeteld ze is drachtig van kylian we zijn heel benieuwd wat voor veulen het word

xclairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:16

heeeyy mijn pony is een half broertje van die van jou!