Dekkingen 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eldora1

Dekkingen 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 21:31

Wat zijn jullie plannen en combinaties?
Hebben jullie al een leuke hengst gevonden voor jullie merrie.
Of gaat jullie hengst dit jaar voor het eerst aan de bak?
Zet hier jou combinatie neer!

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 17:51

Mijn merrie (Hoppenhof's Jasper x Beaucandan Brendan) krijgt dit jaar een veulen van Hobby des Marronniers.

Als alles goed gaat, laat ik haar dit jaar waarschijnlijk weer dekken. Ik heb wel al een aantal hengsten op het oog, maar nog geen keuze gemaakt ;)

astrea

Re: Dekkingen 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:40

Mijn voorlopige kroon merrie ( Mensinghe's Rinaldo x Djordy) is drachtig van Tongerenhof Osmium.
Als alles goed gaat wordt ze daarna gedekt door Frodo's Boy.
Heb daar nu 2 veulens van, echt super.
Denk dat hij heel goed bij deze merrie gaat passen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:37

Mijn merrie (Brandy XII x Oosterbroek Arthur) wordt dit jaar gedekt door Holthausen Frodo II.

Eikenbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:58

Onze hengst Oak Forest Spirit loopt 22 februari op de CHK. Als hij er door komt, hebben we twee stermerries die we bij hem gaan gebruiken. Een Burley Phantom en een Orlando.

We verwachten in maart een veulen van Wicked Nightshift uit een ster prestatie fokmerrie van Brummerhoeve's Boss. Welke hengst we daar daarna bij gaan doen weten we nog niet.

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:34

Eikenbos schreef:
We verwachten in maart een veulen van Wicked Nightshift uit een ster prestatie fokmerrie van Brummerhoeve's Boss. Welke hengst we daar daarna bij gaan doen weten we nog niet.
Ik ben erg benieuwd naar het veulen van Wicked Nightshift, plaats je een foto als je veulen geboren is? Wicked Nightshift is een van de hengsten die ik eventueel voor mijn merrie op het oog heb.

Eikenbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:47

_RobinA_ schreef:
Eikenbos schreef:
Ik ben erg benieuwd naar het veulen van Wicked Nightshift, plaats je een foto als je veulen geboren is? Wicked Nightshift is een van de hengsten die ik eventueel voor mijn merrie op het oog heb.

Zodra er een veulen is kan je t beste kijken op www.staloakforest.nl. Ik zit niet zo vak op bokt :)
Duurt denk ik nog een weekje of 2..

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:51

Wij hebben een veulen van Lex x Valentino,super chique merrieveulen.Onze zoon wil graag rijden,daarom gaat de merrie dit jaar even niet bij de hengst..

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:55

Stal_Fiore schreef:
Mijn merrie (Brandy XII x Oosterbroek Arthur) wordt dit jaar gedekt door Holthausen Frodo II.

Oh Margriet, dit lees ik nu pas! Gaaf dat je Rosa gaat dekken! *\o/* Hieperdepiep!