Ik doe dierenzorg als studierichting en heb al onderwerp ' de haflinger als sportpaard ' gekregen voor mijn GIP .
Aangezien ik zelf 'n haflinger heb, waar ik voornamelijk dressuur en springen mee doe zoek nog haflingers die in de koets lopen, western bereden worden ,keuringen doen of in de cross lopen.
Wat zou ik graag willen weten : Waarom je juist 'n haflinger gekozen hebt?
Of je eerder 'n sportieve haflinger hebt of eerder het oudere type en waarom?
Hoe zijn karakter is ? Wat hij het liefst doet? Waarom zijn ze juist zo geschikt om western te rijden?
Waarom op keuringen en waar ze vaak opletten? Hoe ze punten behalen, welke premie's etc.
vertel jullie ervaringen maar.Zou lief zijn moesten jullie al 'n paar vragen kunnen beantwoorden.
Ik zoek ook verder rond op internet maar vraag liever raad van verschillende mensen zodat ik alles wat kan samenvatten.Jullie mogen ook foto's toevoegen

groetjes

. Bij ons zijn dus de keuringen erg belangrijk,maar zeker ook de dressuur. Fhara heeft ons twee hengstveulens gegeven en zal ook dit jaar weer de fokkerij ingaan. We hopen op nag een merrieveulen van haar omdat ze onze laatste merrie is die afstamt van onze eerste haflingermerrie Marijke,die tevens stammoeder is van de meest paarden bij ons op stal.
.

)