RMH hengst Kentucky Chief?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Judigno

RMH hengst Kentucky Chief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 19:42

Hey hoi halloooo!

Ik vroeg me af of er hier meer bokkers zijn met nakomelingen van Kentucky Chief? (:
Ik rijd er zelf namelijk eentje, en ik ben wel benieuwd naar andere nakomelingen van deze hengst. En is er trouwens iemand die een foto van hem heeft? Heb het hele internet afgezocht, en ik kan alleen zijn stamboom vindend, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe hij eruit ziet :)

Ik zal maar beginnen met de rocky die ik dan rij op dit moment:

Naam: Simply the Best Mountain Trooper (Roepnaam Chief, naar zijn vader :D )
Jaar: 2009
Moeder: SDS Outrageous
Kleur: Zwart
Stokmaat: Op 4-jarige leeftijd 1,52
En ja, ik heb foto's :) Voel je vrij om het hele album te bekijken, er komen z.s.m. meer foto's, dit is wat ik nu even snel kon vinden (:
http://s852.photobucket.com/user/Simply ... t=3&page=1

Ben benieuwd naar anderen! (:

Sok

Re: RMH hengst Kentucky Chief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:56

Ik ken de hengst niet, maar te zien aan de naam van je paard, komt hij uit Duitsland bij Toril vandaan, misschien kan je (via facebook?) contact met haar opnemen, zij heeft vast wel een foto voor je!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:58

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:16

De hengst staat in de USA, volgens de rmha in Ohio. De stal hier genoemd zouden de eigenaren zijn: http://buyhorses.com/RanchDetail.aspx?R=tdivine69

Helaas geen eigen site of facebook van deze stal (kan ik niet vinden). Maar als je ze mailt hebben ze vast wel een foto voor je. Volgens de hengstenlijst van het rmha staat hij nog steeds ter dekking.
De moeder van je bijrijdpaard zal dus in de USA gedekt zijn en is waarschijnlijk daarna naar NL gekomen. Aan de naam te zien komt hij inderdaad bij Toril vandaan. Leuk paardje verder! :)

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 14:31

Dat hij bij Toril weg komt wist ik, aangezien we ook Storm Dancer Mountain Trooper hebben staan, en ook een hond en afgelopen jaar een kitten bij haar weg hebben :) De paardjes zijn sowieso bij haar opgehaald, en ik heb nog wel eens contact met Toril, maar zij heeft ook geen foto helaas. In ieder geval bedankt voor de tips *zoekt verder* En dankjewel Ginam :)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:58

Wel zijn opa :+

Barlow chief

Afbeelding

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:19

Gevonden!

Afbeelding

Afbeelding

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 13:16

Supergaaf! Dankjewel jodi! Ik herken die van mij best wel eigenlijk :+ Mag ik vragen waar je de foto's gevonden hebt? Of zijn dit eigen foto's?

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 14:32

Facebook ;)