hoii, K heb een palomino merrie Geen papieren...(moet haar echte baas hebben , maar hij isi bijna altijd weg als ik kom ) (Alleen weet ik dat haar moeder nederlands kampioen is )
Weet iemand misschien welk ras dit is ? K dacht een welsh ..maar gedraagt zich geel anders!
Graag zou ik willen weten welkk ras ze nou is. Als je meer info moet hebben moet je het ff zegen !:)
Ps: Hoe moet je een foto plaatsen ?
Xx
Laatst bijgewerkt door Horselovers7 op 06-01-14 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Fotos zal handig zijn. Zo is het erg moeilijk om te beoordelen. En hoe bedoel je dat je pony heel anders gedraagt? Als je een welsh hebt betekend niet dat alle karakters het zelfde zijn
ralphtdw: ja klopt, Maar de ene keer schrikt ze nergens van en de andere keer Gaat ze steigeren enzo
Caelum
Geplaatst: 06-01-14 17:53
Ik neem aan als de moeder Nederlands Kampioen is geweest ( ligt er ook aan waarin ) er wel iets bekend is van afstamming, een foto is handig want met alleen palomino kan het van alles zijn
het lijkt inderdaad erg op een welsh. kun je een betere foto er misschien opzetten van z'n hele lichaam want dan kan ik z'n lichaamsbouw enzo beter zien. x
Nee k weet niet hoe haar moeder heet. Kampioen fok merrie is het enige wat haar vorige eigenaar over haar moeder zei
_Denise_
Geplaatst: 06-01-14 18:06
Kampioen fokmerrie wordt ze niet als ze geen papieren heeft of de afstamming onbekend is.. Dus die moeten er gewoon zijn. Zo op het koppie afgaande inderdaad een typisch welsh uiterlijk door de kleine oren, grote ogen en de concave neusbrug.
Ik denk bij die foto gelijk aan een Welsh. Je kan het ras van een paard niet geheel beoordelen op het karakter hè. Er zullen vast ook Haflingers oid zijn die zich geheel anders dan hun soort genoten gedragen.
Horselovers7
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 18:14
Ja.. Er staat boven 1997 toen was ze er nog niet ze is 15 / 16