[TI] waar inrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bianca23

waar inrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 20:41

Hoi iedereen,

een vraagje waar hebben jullie je tinker laten inrijden? en nog belangrijker, ben je er tevreden mee?
hoe lang zijn ze er ongeveer mee bezig?

ik ben op zoek naar iemand/ of bedrijf waar ik me tinker kan laten inrijden, liefst omgeving gelderland.
wie kan iets aanraden?

groetjes Bianca

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 10:56

Ik heb mijn tinker in laten rijden bij stal Veldhoeve in Lunteren. Ik weet niet of je wel eens op een keuring geweest bent ? Maar dat is de stal van Corne Veldjesgraaf, een van de voorbrengers die al jaren meeloopt op de NsvT keuringen en nu ook op de ICS keuringen ;)

Bowen stond daar toen gelijk voor training voor de hengstenkeuring en ben hem totaal een maand of 2 "kwijt" geweest. (dus voor alleen inrijden zal je hem wat minder lang "kwijt" zijn )
Ik ben erg tevreden over hoe alles gegaan is, ben regelmatig wezen kijken en alles is in overleg gegaan.
Ik heb er zelf daar ook onder begeleiding van hun een paar keer op gereden en hij is pas mee naar huis gegaan toen ik vond dat ik er thuis ook goed mee kon rijden. Alles ook weer netjes in overleg. ;)

Alles wordt eerlijk verteld, ook als er iets "fout" gaat. Zo had ik afgesproken om op hem te komen rijden, maar is hij aan het steigeren geweest, werd netjes gebeld dat het hun wijzer leek dat ik er even niet opging totdat hun wisten of het om een eenmalige actie ging.
Na de steigeractie moest de tandarts toch bij hun op stal komen en is in overleg Bowen gelijk nagekeken. Hij bleek nog 2 wolfskiesjes te hebben. Ook daar is met het verdere inrijden nog rekening meegehouden, heb er toen zelf voor gekozen om ze er thuis pas uit te halen omdat hij al vrij ver was met het inrijden en al bijna naar huis kon.

Bowen had ook geen zin om z'n brok op te eten, Corne heeft alles op alles gezet om hem toch aan het eten te krijgen en is zelfs stukjes appel door z'n voer gaan doen. :)

Al met al een hele fijne "inrij tijd" daar gehad, altijd welkom geweest en hele fijne en vriendelijke mensen die het best voor hebben met jou en je paard :)

De site is : http://www.stalveldhoeve.nl

Lucy_121

Re: waar inrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:21

Mijn tink was al ingereden toen ik hem kocht. Hij is gewoon door zijn toenmalige eigenaar ingereden. Ik heb echter wel veel positieve verhalen gehoord over de Tinkerboerderij in Uden.

bianca23

Re: waar inrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 18:40

bedankt beide!
shayla ik ben daar idd een x geweest en ze leken me erg vriendelijk daar! helemaal niet aan gedacht dat hun dat ook doen :o
bedankt voor de tip!!!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:24