Alles wat eetbaar is Hooi, brokken, wortels, brood, appels, suikerpeeën, die roze peeën etc Vind chips lekker en nimm2 snoepjes (krijgt ze bijna nooit hoor :p ) Vind weinig paarden dingen vies maar muesli met sterke kruidengeur slaat ze over. Voor de rest alles :d
mijn haflinger vind dus bijna niks lekker. ander hooi gaat nog wel, maar ander krachtvoer is heel erg wennen. Appels wortels en slobber moest ik 'm leren eten. gister lijnzaad geprobeerd te voeren zonder succes.(alle tips om het lekkerder te maken zijn welkom:)) maar uiteindelijk zijn appeltjes toch wel favoriet denk ik.
Nens77
Geplaatst: 05-01-14 20:40
SaartjeNina schreef:
Die van mij vindt brood,appels en wortels het lekkerste Maar een appel houdt ze het meeste van.
Ben wel benieuwd wat die van jullie lekker vinden
Alles ! Hij vrat zelfs de mandarijnen schillen die een stalgenoot had laten liggen op
Die van mij lust ook zowat alles. Ik heb alleen het idee dat hij niet zo heel gek is op kuil. Wortels zijn wel echt favoriet bij hem. En natuurlijk appeltjes
letterlijk inderdaad alles wat los en vast zit. vorige keer at ik een stroopwafel en die viel op de grond en ja meneer had het opgegeten. .... hij keek er totaal niet vies bij. eenmalige gebeurtenis natuurlijk... van mijn eten blijft hij af