Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yasmijntje schreef:De eigenaar heeft 2 drachtige paarden, waarvan de ene in mei is uitgerekend en de ander in juni/juli.
Hij vroeg of ik dan een oogje op haar wil houden en natuurlijk zal hij het niet helemaal alleen aan mij overlaten, maar ik ben gewoon bang dat ik daar opeens als enige sta.
.Delphi schreef:Yasmijntje schreef:De eigenaar heeft 2 drachtige paarden, waarvan de ene in mei is uitgerekend en de ander in juni/juli.
Hij vroeg of ik dan een oogje op haar wil houden en natuurlijk zal hij het niet helemaal alleen aan mij overlaten, maar ik ben gewoon bang dat ik daar opeens als enige sta.
Het lijkt mij niet dat de eigenaar dit alleen aan jou zal overlaten. Het zou mij ook niets verbazen als de eigenaar helemaal niet bedoelt dat je daar zou moeten gaan slapen.
Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon dat hij graag heeft dat je het even verteld als je veranderingen ziet aan haar gedrag en uiterlijk en daar wat meer op let.
Deze verantwoording moet je eigenlijk ook helemaal niet willen .... stel dat er iets fout gaat!
Misschien dat de eigenaar een geboortemelder kan huren voor de nachten?
FriesWytske schreef:Laat het over aan de eigenaar van je verzorgpony. Zou er ook niet bij gaan slapen als het bijna zover is. De meeste merries doen het liever als ze alleen zijn. En ze kunnen het ook prima zelf redden.
Yasmijntje schreef:@Delphi en Samblabla, ik denk dat ik ook probeer te blijven bij de andere merrie die eerder bevalt.
Misschien dat ik daar iets van kan leren.
De natuur regelt zichzelf meestal.