Van mijn Haflingermerrie heb ik een bewijs van inschrijving van het haflingerpaard veulenboek register.
Ze staat netjes op mijn naam, ben zelf lid van de kvth.
Ik zou heel graag met haar naar de keuring willen. Maar eigenlijk weet ik niet goed waarom
Ofja, in de zin van, wat maakt het precies voor verschil als ik met haar naar de keuring ga? Wordt ze dan 'echt' opgenomen in het stamboek met een x aantal punten? En wordt er (pas) vanaf het 3e levensjaar de (officiële) stokmaat bepaald? Want zat te kijken in de resultaten van keuringen van afgelopen jaar en toen viel me dat op.Hoop dat er bokkers zijn die mijn vragen kunnen beantwoorden, op de site kom ik er namelijk niet echt wijs uit.
Edit: net nog maar eens een e-mail bekeken die ik had ontvangen. Ik weet dus dat vanaf het 3e jaar ik bij de centrale keuring haar kan inschrijven voor opname in het stamboek. En is het dan zeker dat ze wordt opgenomen? Of wordt dat dan bepaald (met een x aantal punten?)
Alvast bedankt!

.
eigenlijk hoop ik dat ze de 1.50 aantikt anders zou ik haar willen laten hermeten, mits ze groter is