Dit jaar doe ik eindexamen VWO en dat betekend dat ik bijna 3 maanden zomervakantie heb. Ik ben niet bepaald van plan om die 3 maanden thuis te zitten
en eigenlijk ben ik op zoek naar een reiningstal waar ik kan werken. Het gaat om 3 á 4 weken van begin juli t/m begin augustus. Ik wil nu eigenlijk al een beetje rondmailen om wat te regelen, maar ik weet niet wie ik moet benaderen!Ik wil specifiek bij een reiningstal werken omdat ik er erg graag over wil leren! Het liefst niet alleen over inrijden, training en wedstrijden, maar ook over de fokkerij, wat interessante foklijnen zijn ed, en natuurlijk het algemene plaatje eromheen. Ik hoop veel van die dingen te kunnen leren door er een paar weken tussenin te zitten
Ik ben dan 18.Maar wat zijn de stallen die ik zou kunnen benaderen? Kan er niet echt een sticky oid over vinden, maar ik weet zeker dat er op bokt wel wat mensen zitten die wat grote/goede stallen kennen!
Trainingsstal Starnmeer net ook gemaild

Ik moet helpen met de algemene verzorging, op- en afzadelen, paarden binnen/buiten zetten, dierenarts assisteren en dat soort dingen. Het is inderdaad tegen kost en inwoning. Ik verblijf dus ook intern