Wat is er zo speciaal aan die cupido? (Heb geen filmpjes gezien) maar op foto + dat hij ruin is.... Zeg ik nou niet...
Milty
Geplaatst: 29-10-13 15:23
Woow dat is heel veel geld voor een paard... Niet dat ze het niet waard zijn, maar als je zo veel geld hebt... Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit genoeg geld heb om een paard te kopen en te onderhouden (in de zin van een paard van ongeveer 2000 tot 4000) Wel een mooi paard trouwens..
Is ook sowieso een hoop show è, die veiling... prijzen met een korreltje zout nemen dus vrees ik...
juliomariner
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-13 16:26
s0173957 schreef:
Is ook sowieso een hoop show è, die veiling... prijzen met een korreltje zout nemen dus vrees ik...
Dat is met bijna elke veiling zo maar dat weet je al voordat je er naart toe gaat. Daarbij is het natuurlijk ook een pestigequestie, dat je kunt zeggen dat je een duur veiling paard hebt gekocht. Van veel van dit soort paarden hoor je nooit meer iets terug
Ro_peace
Geplaatst: 29-10-13 16:27
Ik heb cupido zien lopen. Vond hem er wel erg gaaf uit zien en hij kwam bij ook als favo eruit. Hij was een van de weinige (vond ik persoonlijk) die voor niet liep te maaien met zn benen of achter veelste breed liep. Er was ook nog een 4 jarige die (geloof ik) Eye-catcher heette ben benieuwd voor wat voor bedrag die is weg gegaan.
Imala204
Geplaatst: 02-11-13 18:31
Ben er geweest, maar heb niet de resultaten van de verkoop bijgehouden