Ik ben benieuwd hoe de nakomelingen van de hengst Brainpower qua exterieur zijn. Heeft iemand een jonge Brainpower en wil foto of beschrijving plaatsen?
Ik heb een 1,5-jarige nakomeling van brainpower in de opfok lopen (uit een Mendel x Voltaire). Heb hem al eventjes niet gezien, maar lijkt een fijn dier. Maakt ook een nuchtere indruk
Heb niet veel foto's online, maar dit geeft een indruk:
Gomir, eindelijk een reactie en ook nog een hele uitgebreide met veel foto's. Dat is geen verkeerd veulen en het nuchtere karakter wat je beschrijft spreekt me ook aan. Het veulen op de foto's heeft een mooie uitstraling (en een mooie bruine kleur maar dat is mijn persoonlijke smaak). Ik wil weer eens teruggaan om te kijken naar een Brainpower x Voltaire. En wil graag een indruk van de nafok van BP hebben voordat ik alle kilometers rijden. Hartstikke bedankt voor je reactie, ik kon op google afbeeldingen niet veel nakomelingen vinden.
Er zijn er ook niet zo heel veel. Toevallig op de veiling bij ons een merrieveulen zien lopen, ook wel een heel rassig dier om te zien met goede beweging!
Gewoon gaan kijken als het dier je aanspreekt zou ik zeggen! En uiteraard ben ik dan ook wel nieuwsgierig naar foto's