Het werd wel weer eens tijd voor een Fay update! Ze groeit echt verschrikkelijk hard. Ze is nu 12 week oud en gisteren hebben we haar op 1.21m gemeten. Voor ons natuurlijk spannend of ze uiteindelijk een paard zal gaan worden omdat we niet weten welke hengst haar vader is.
Fay zit op dit moment in een puber fase. Tante Lotus is regelmatig de klos, net als mama Stip. Mama Stip is af en toe wel een beetje zat van dat maffe kind en dus erg blij dat Fay haar energie soms kwijt kan bij Tante Loot. Lotus is een onwijze goedzak die Fay eigenlijk best een keer op haar plek mag zetten maar dat dus nooit doet..
Ondanks dat ze kan puberen is ze ook verschrikkelijk lief. Vanaf de geboorte worden we telkens als Fay ons ziet of hoort zeer enthousiast begroet met heul veul harde hinnikjes! Regelmatig ga ik ook lekker languit naast haar liggen als ze bij ligt te komen op stal. Heerlijk vindt ze dat!
Bij deze: foto's van puber Fay!
Oh daar is dat rare ding weer, snel even een sexy pose aannemen!

Nah, ga ik staan, ga jij liggen??

Halloooo

Oh nog een foto? Ik vond het eigenlijk wel goed zo..

Hmpff...

Baasje heeft heel vaak zo'n gek groen vliegend ding om haar nek, toen ik hem af wou pakken kreeg ik hem opeens om...
Krijg hem niet te pakken..

Stom ding..

Bijna!!

Hebbes! Hoe staat ie?

Ja, ik kan soms nogal jaloers zijn. Mama gaat heel vaak kriebelen met tante Loot en dat kan ik niet zo goed uitstaan.. Ik bedoel, ik kan toch ook krabben? Maar ja, dan komt de goeie Fay in mij naar boven en dan wil ik best een handje helpen, maar dat gaat zo lastig als tante Loot die rare paarse jas aanheeft...

Soms kan ik ook wel mooi kijken hoor!

Oei oei ik groei!

Even bijtanken!

Best vermoeiend hoor, ik suf lekker verder, tot de volgende keer!

Bedankt voor het kijken, een reactie zou leuk zijn!
P.S
Fay doet ook mee aan de bokt veulen verkiezing 2013!