Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sammylover schreef:Ik twijfel nog, lijkt me super leuk, maar heb er geen ervaring mee en zou dan meedoen op een paard van de manege.
ElCid schreef:Sammylover schreef:Ik twijfel nog, lijkt me super leuk, maar heb er geen ervaring mee en zou dan meedoen op een paard van de manege.
WE1 niveau is vrij simpel, maar voor de trail moet je paard wel over een bruggetje/ door een poortje kunnen, een sprongetje ( ca. 40 cm) kunnen maken en een slalom rijden. Dat mag dan evt. in draf, WE2 en hoger moet de trail in galop. Als je op de site van de WEH kijkt kan je daar de dressuurproeven vinden, is ca. B- niveau voor WE1. Meedoen is vooral erg leuk, dus ik zou zeggen; Doen!
Ik durf nog maar met 1 paard te springen, maar ik vrees dat ik die niet over een bruggetje of door een poortje krijg haha. Dus dat wordt even puzzelen en vertrouwen kweken! ElCid schreef:johanna29 schreef:Ik kom mijn handjes laten wapperen!!
Dat vind we heel fijn!
Daarnaast kan je alleen een wedstrijd organiseren als je voldoende vrijwilligers hebt! Dus meld je aan als vrijwilliger!!