De veiling is altijd een druk bezocht evenement. Ook wij zijn graag van de partij, al is het alleen al om alle mensen nog es een keer te spreken voor de lange winter. Door (leuke) familieomstandigheden en een korte trip naar Wales is er nog niet van gekomen om het aanbod door te spitten. Maar in de wandelgangen heb ik al wel begrepen dat er leuke ponies tussen zitten. Wie is er van de partij?
Ik ben der ook maar dan ook met 2 pony's voor de veiling. De pony's zijn van mijn vriend.
Novella's Golden pride Ella Sectie WPBR Stokmaat 1.26m Bruin Geboorte 08-6-2010 Vader; Steehorst Pride Sectie B 1.360M Palomino Moeder; Rondo's Golden Girl Sectie WPBR 1.280M Valk
Misschien dat ik ook nog even ga kijken, alleen al om beetje rond te kijken. Vond het aanbod op de welsh site weinig aansprekends met de *wauw* factor.
AnneloesF
Geplaatst: 16-10-13 21:09
Ik kom ook, hebben 2 NWR veulens mee, maar die staan (nog) niet op de facebook volgens mij...
Wat ik begreep is 75% verkocht tijdens de veiling. 25% is terug gegaan naar de eigenaar. Wel is na de veiling nog wel het eea van eigenaar gewisseld. wel 'gezellig' druk maar weinig échte bieders.
Vond persoonlijk de prijzen voor de bereden pony's aan de lage kant. Toch leuke en net gereden pony's die wel wat meer op mochten brengen. Was zelf wel weg van een 2 jarige palomino merrie en het donkerbruine hengstveulen NWR.
Ja zie nu dat jullie het over nr 15 hadden, had was nog wel een leuk veulen. Die bij die oude merrie was idd zo'n heel vlak veulen die voor duikboot speelde
Ollie haha ja dat cremello-veulen is een geinig ding!
Ceasar: De rijpony's zijn door de eigenaren teruggekocht hoor tijdens de veiling , er waren geen bieders. De lage prijzen zijn dus geen verkoopprijzen! Ik heb na afloop van de veiling de 7 jr NWR gekocht. 75 % verkocht is ( ga ik vanuit) incl alles wat na de veiling van eigenaar gewisseld is...
Caesar
Geplaatst: 29-10-13 09:03
GvP schreef:
Wat voor tweejarige Palomino was dat? Toevallig van hybinder?
Dit was de 1-jarige v. Blackertor Tempest x Yaverland Caroussel.
Ik weet wel dat de mensen van de valk v. Woldbergs Bart tevreden waren, maar dat lijkt me ook de enige.
75% is alles wat tijdens de veiling is verkocht. Wat buiten de veiling is verkocht kunnen ze om het stamboekkantoor niet zien op de dag zelf. Hun zien het door de betalingen die uitgevoerd zijn tijdens de veiling.
Boktpony
Geplaatst: 29-10-13 15:46
Ik had eigenlijk willen gaan kijken, maar door drukte niet meer van gekomen... Vind het wel ontzettend zonde dat de verkoopprijzen en verkopen tegen vielen! Worden de prijzen trouwens nog geplubliceerd? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkooprijzen