Zoals de titel al zegt waar is maestro van de bosrand, ik weet dat ie vroeger bij henk de brouwer stond in ulicoten. Omdat we daar onze merrie 2 jaar achterheen hebben gebracht om te dekken. In 2005 kwam hij niet opdagen op keuring en is uit het dekregister geschreven, maar waar is hij nu. Dekt hij nog? Misschien in buitenland ben erg benieuwd naar Als iemand iets weet over deze hengst hoor het graag
Niet om vervelend te doen, maar 'niet meer onder ons' en 'het waren toppers' impliceert m.i. wat anders... Aangezien Angard wél overleden lijkt te zijn (Google) komt het op mij toch anders over.
Angard is idd overleden. Maestro is onvruchtbaar geworden, geruind en verkocht. Heeft daarna nog op een manege gelopen als ik het me goed herinner? Idd het waren toppers en zijn niet meer onder ons, geeft imo ook aan dat beide zijn overleden.
Tudor
Geplaatst: 26-01-14 10:28
Amoretto is toen geruind, en loopt nog steeds bij een manege. Maestro is particulier verkocht. Of hij geruind is , vraag ik mij af wie dat verteld heeft. Henk heeft hem verkocht aan een vrouw, maar heeft geen idee meer wie dat was. En is het dus ook niet bekend of hij overleden is.
Angard was nog niet zo oud, jammer dat hij is overleden. Het was een mooi paard.
Laatst bijgewerkt door Tudor op 26-01-14 10:36, in het totaal 4 keer bewerkt
Anders even navragen bij de kvth of het nieuwe stamboek de nhps. die kunnen je vast verder helpen. En als hij verkocht is naar belgie dan kun je daar vast aan het stamboek vragen. succes met zoeken.
Tudor
Geplaatst: 26-01-14 10:33
Zowel het KVTH, als het Belgisch stamboek weet niks. Alleen dat Maestro op H. de Brouwer zijn naam staat.