Ik zit met een probleem. Ik heb namelijk de Bates Caprilli voor mijn haflinger maar de boom past niet meer dus heb ik een boommeter van wintec aangeschaft om de boommaat op te meten. Maar deze geeft een maat aan die er niet meer op staat, een te grote maat dus??
Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van. Ik wil best een zadelmaker inschakelen maar ik wil wel eerst zelf het een en ander uitzoeken.. Misschien heb ik de boommeter onjuist gebruikt? Ik heb gezocht naar een filmpje of foto's hoe ik de boom kon meten maar ik kan helaas niets vinden.
Verder ben ik benieuwd aan wat voor een zadel ik moet denken als de grootste boom van wintec (wit dus) niet meer zou passen? Ik heb iets gelezen over wintec wide? Kent en masters? Ik ben niet echt voor synthetisch namelijk..
Als iemand vragen weet op mijn antwoorden heel graag! Ik wist trouwens niet of dit topic goed staat.
Ik heb al topics gelezen over welk zadel voor mijn haflinger, maar dat zijn doorgaans kleinere boommaten denk ik zo dan ik zoek..
Alvast bedankt