nakomelingen Troimph de muze! (Chin Chin x Galoubet A)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zhippo

nakomelingen Troimph de muze! (Chin Chin x Galoubet A)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 20:07

Hey!

Zo ver ik op bokt kan vinden, vind ik nauwelijks iets over de elite spring hengst Triomphe de muze. Wie heeft nog een Troimpheje? :D

Ik heb er zelf een van.
Een merrie genaamd Caprice Roos (Triomphe de muze x Haarlem). Caprice is een spring merrie op L niveau springen en L2 dressuur. Niet met mij, ik start dit seizoen L1 dressuur en B springen. Het is een sensibele merrie met veel kracht en vermogen in huis, ze springt goed en vaak te veel. Deze merrie is 175cm hoog, en ondanks een vervelende start gaat het springen lekker en heb ik haar laatst op neckrope gereden.

Springles op school van Luc Steeghs

Afbeelding

Filmpje eerste spring wedstrijd, ik weet wat ik fout doe dus dat hoeft zeker niet gezegd te worden! Sowieso ben ik een dressuur ruiter die voor de opleiding moet springen en dit is mijn 3de parcour ooit waarvan ik blij ben dat ik het onthouden heb haha! ik was ook stront zenuwachtig en dat is de reden waarom ik terug trok op de oxer, ik dacht dat Caprice veel te hard ging. nou niet dus! ik had haar moeten laten lopen. agh volgende keer beter, nu weet ik waar ik op moet letten toch?
http://www.youtube.com/watch?v=Gei3U4736Go

ik ben benieuwd hoe jullie triomphjes eruit zien!!