Silverstone x Nimmerdor, sina stam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janinenina

Silverstone x Nimmerdor, sina stam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 18:10

Hey,

Sinds 4 weekjes heb ik eindelijk een eigen paard gekocht. Per toeval spring gefokt, en dan ook nog met zulke mooie papieren :)

Ze heet Zasina, 9 jaar oud en eigenlijk kent ze alleen de basis. Haar vader is Silverstone, vader van de moeder Nimmerdor. Ze stamt nog van 1 van de oude 'wereld' stammen; sina stam.

Nu ben ik wel eens benieuwd wie nog meer een afstamming hebben van de Sina stam, en of er ook mensen zijn met een paard silverstone x nimmerdor.

Liefs.

wolter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:15

Janinenina schreef:
Hey,

Sinds 4 weekjes heb ik eindelijk een eigen paard gekocht. Per toeval spring gefokt, en dan ook nog met zulke mooie papieren :)

Ze heet Zasina, 9 jaar oud en eigenlijk kent ze alleen de basis. Haar vader is Silverstone, vader van de moeder Nimmerdor. Ze stamt nog van 1 van de oude 'wereld' stammen; sina stam.

Nu ben ik wel eens benieuwd wie nog meer een afstamming hebben van de Sina stam, en of er ook mensen zijn met een paard silverstone x nimmerdor.

Liefs.

Hoorde vandaag dat er een nakomeling van de sina stam is verkocht aan .........en dat ze door Hester Klompmaker zal worden uitgebracht in de sport.
Paard is eerst getraind door Lisanne Veenje uit Garyp, en toen die door een ongemak niet mocht rijden, heeft een ander het overgenomen