Ze sprong mijn laptop af en ik kon niet anders dan de trailer regelen en op pad gaan...
Kyowa Indiana betekend Klein Geluk en dat is ze ook zeker wel!
Ze is volgens haar paspoort een Fewspot maar daar zijn de meningen over verdeeld en dat gaan we gewoon even goed laten uitzoeken want wil toch wel de goede kleur op het paspoort hebben natuurlijk...
Ze word een grote E pony en is nu ruim 5 maanden oud en bijna 3weken in mijn bezit.
Ze is van een heel bang en schrikkerig veulen in een echte stoere meid veranderd die niet het kaas meer van haar brood laat eten door de andere 2.
Ik ga jullie niet langer vervelen hier komen de foto's!
Hoi ik ben Kyowa en als het vrouwtje roept zou ik maar maken dat je komt anders gaan de koekjes aan je neus voorbij!

eerst kriebelen we elkaar als het vrouwtje borstelt kijk eerst ik...

en dan Amica...

Ben ik niet schitterend wit geworden?

Dan doen we ons indianen outfit aan...

Veertje hoort erbij zoals een echte Indiaan betaamt

Oke mijn vriendinnetje Amica mag ook even mooi poseren...

Dan Oma Juwel ook nog even hebben we dat weer gehad, gaan we weer verder met mij...

Samen even rennen

Amica maar denken dat ze snel is... maar ik geef haar gewoon even een voorsprong hoor!

Kijk maar...
Amica!
Had ze toch even het nakijken... vliegende Amica.

Ik vind het wel weer even genoeg voor dat jullie al het mooist van mij af kijken...
Het vrouwtje heeft nog veel meer in petto dus blijf het hier goed in de gaten houden dan zie je mij vast weer snel voorbij komen!
Er zijn niet zo heel veel actiefoto's maar het was zo warm en ze hebben nog niet zoveel respect voor draadjes Kyowa kan heel goed springen en Amica kan heel goed walsen
...een berichtje zouden wij heel leuk vinden
denk dat dat wel klopt!