Kunnen jullie mij een eerlijke mening geven (dus mensen die er echt verstand van hebben aub) wat een realistische prijs is voor een friese merrie met zomereczeem, een dikke sprong, erg stijf in haar lijf, te zwaar enz om te verkopen? Dus echt een berg werk aan het paardje ivm slechte verzorging. Merrie is 9 jaar ongeveer met papier. bereden maar niet echt getraind of iets.
Het symbolische bedrag van 1 euro. Geloof me. Ik heb precies hetzelfde paard gekocht in,hsflingerversie, maar dat was een gevoelskwestie.
lin_
Geplaatst: 28-08-13 10:08
Slachtprijs. Dus paar honderd euro denk ik.
BarbaraNova
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-13 10:09
is niet mijn paard maar beetje paard van een bekende van mij die ik help haar te verkopen...wordt er erg verdrietig van haar zo te zien. zelf geen tijd ivm eigen drie paarden.
Is de dikke sprong puur een piephak of mankeert er ook echt wat aan? Verder wel gezond en correct gebouwd? Zo ja dan kan je er de slachtprijs voor vragen, misschien 100 euro meer.
Is het niet mogelijk om haar op dieet te zetten en een paar keer per week (met bijzetje) te longeren om haar wat beter in vorm te krijgen?
nou t lijkt meer op een gal...verder gezond en correct.
ik kan haar niet op dieet zetten of trainen, andere locatie als mijn paarden enz
maar als het goed is mag ze mee! dus hier mag een slotje.
erg bedankt voor de reacties
Tinky12
Geplaatst: 28-08-13 11:04
Paard heeft geen handelswaarde en te dik zijn ze zelfs bij de slager niet te happig op
Ik denk dat ze haar handen dicht mag knijpen als iemand de zorg wil overnemen,markt ligt nog steeds op z'n gat. Leuk baasje zoeken en weggeven,zij van de zorg af en een ander plezier met een leuk paardje. Symbolisch bedrag of ruilen voor een zak wortels
Als ze echt nog wat aan dit paard wil gaan verdienen zal ze hem op moeten knappen maar echt veel waard zal ze niet worden ivm eczeem.