wie kent Wonderboy de Peru ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

terrific

wie kent Wonderboy de Peru ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 20:37

hallo!

ik heb vorig maand een lieve jaarling appaloosa gekocht.. zijn vader is Wonderboy de Peru maar ik kan nergens iets over hem vinden.
is er iemand die toevallig een foto heeft van hem of meer info heeft over hem??

thxxx

_Danoontje_

Re: wie kent Wonderboy de Peru ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:49

terrific

Re: wie kent Wonderboy de Peru ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 21:54

@ _Danoontje_ ik zal eens kijken dank je wel!

pandoure1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:41

Hallo,

Ik ben sinds januari 2012 de eigenaar van Wonderboy de Peru. Hij heet nu Demothi ("spreekt terwijl hij loopt") en is inmiddels geen hengst meer.
Wat leuk om te horen dat iemand een veulen van hem heeft. Ik wist dat hij 10 dekkingen had gedaan en zou daarvan nog certificaten ontvangen maar dat is niet gebeurd. Ben wel benieuwd naar zijn nakomelingen.

Het is een heel fijn en talentvol paard met een leuk en werkwillig karakter. Hij is wel makkelijk wat kijkerig. (zal de Jazz kant wel zijn. )

Als je meer wil weten of foto's/filmpjes wil zien kun je me benaderen via email tolenaars@freeler.nl.

mvgr.
Karin

terrilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:18

Hallo.. Dat is leuk om te horen!
Ik was inderdaad benieuwd naar zijn karakter en hoe hij er verder uit ziet ik had Peru Stables een mail gestuurd waar ik nooit antwoord op heb gehad dus.. Mijn paardje heet Copy Wonderboy de Peru we noemen hem zelf Coffie ik ben inmiddels zijn Derde baasje met de fokker meegerekend.
Cof is een heel lief aanhankelijk paardje is inderdaad wel snel kijkerig vooral op straat maar goed hij is ook pas 1 dus dat kan natuurlijk ook nog over gaan, hij leert makkelijk en heeft hele mooie gangen ik zal nog wel een e-mail sturen want ik ben inderdaad heel beniewd naar zijn vader :)

mvgrt
Jolinda

terrilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:50

Afbeelding
dit is Copy Wonderboy de Peru dus! ;)